Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnepuntnl schreef:Wij wonen maar 34 minuten van elkaar 11A en ik moet zo naar een bruiloft in Den Bosch, dat is volgens mij nog veel dichter bij voor jou. Dus wij zouden samen misschien wel iets kunnen regelen? Hilda woont inderdaad wel erg ver weg. maar in geval van nood heb ik er geen probleem mee om een keer 2 uur in de auto te zitten.
Citaat:Moeilijk stuk, vervanging bij ziekte. Mooi als er iemand anders geregeld kan worden en ja...ziek is ziek...een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen en zoekt ook een fotograaf uit, op meerdere aspecten. Kwaliteit, uiteraard de foto's en de prijs. Dat laatste kun je met vervanging wel regelen, maar hoe kun je punt 1 en 2 garanderen bij je klant?
11AFotograaf schreef:Ik zou zelf aangeven dat in geval van ziekte of iets anders waardoor ik echt niet zelf aanwezig kan zijn, dat dit dan mijn back-up is en daar ook beelden van laten zien. Dan weet de klant ook dat als er iets is, wat ze dan krijgen.
Kwaliteit kun je garanderen door die back-up fotograaf jouw spullen mee te geven, hoewel dit niet altijd goede kwaliteit geeft. En qua prijs vind ik dat de klant hier niet onder moet lijden en dus gewoon de afgesproken prijs gehanteerd moet worden. Evt extra kosten komen dan voor mijn rekening, aangezien ik niet kan.
Yucca schreef:11AFotograaf schreef:Ik zou zelf aangeven dat in geval van ziekte of iets anders waardoor ik echt niet zelf aanwezig kan zijn, dat dit dan mijn back-up is en daar ook beelden van laten zien. Dan weet de klant ook dat als er iets is, wat ze dan krijgen.
Kwaliteit kun je garanderen door die back-up fotograaf jouw spullen mee te geven, hoewel dit niet altijd goede kwaliteit geeft. En qua prijs vind ik dat de klant hier niet onder moet lijden en dus gewoon de afgesproken prijs gehanteerd moet worden. Evt extra kosten komen dan voor mijn rekening, aangezien ik niet kan.
Dat zou betekenen dat die back-up altijd zou moeten kunnen op dagen dat jij bruidsreportage's hebt en dan dus zelf geen werk kan aannemen op die dag. Als er echt iets voorkomt waardoor ik niet kan, kijk een griepje moet nog wel lukken met wat pijnstillers, dan zoek ik een vervangende fotograaf die ik waardig genoeg vind. We kunnen dan altijd nog kijken of ik evt. het boek opmaak....kosten komen dan inderdaad allemaal naar mij.
Georgette, vanaf hier ook gefeliciteerd!