super dat je kamer hebt. ik heb nu al zin in het inrichten lijkt me leuk.
Ik heb super druk met werken. veel mensen willen in de vakantie dubbel. kreeg zaterdag vrienden boekje van een van de kindjes, ik moest er in schrijven. Was het is aan het doorbladeren keek ik bij stukje van haar oudere zus, die ik ook les geef, stond er wie is je grootste idool: Anky en Carlijn
met de straat bbq had ik hordes kinderen achter me aan. aangezien ik namelijk oppas bij een paar gezinnen uit mijn straat. ik hoorde konstant: wil je met mij op springkussen?
haha eens is wat anders, waneer ga je helemaal verhuizen? mischien is een bed voor thius ook wel handig, anders kan je nooit even overkomen.
Dobby91
Geplaatst: 05-08-10 23:37
Nou dat was eigenlijk de complete verhuizing. Moet alleen nog een kast kopen voor in Tilburg, maar dat ga ik mss morgen doen. Is al een bed voor thuis hoor, maar is beetje lang verhaal. Komt er opneer dat er een tweepersoonsbed van mn moeder in stukken op zolder staat, die moet naar mijn kamer en dan kan ik in het weekend slapen op het eenpersoonsbed waar mams nu op slaapt.
Maandag wss een nachtje voor ik op introkamp ga (t woord zegt t.. kamp), en die week erop met de tikweek slaap ik er ook.. en dan nog een weekje thuis. Als t schooljaar begint ga ik er pas écht wonen.
Gefeliciteerd! Hier is alles na wat gepraat toch goedgekomen en ik en die vriendin gaan toch bij elkaar in het groepje. Pak van mijn hart, ben blij dat we het uitgepraat hebben