Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Lucifer123 schreef:Pff ik mis mn pony.
Was afgelopen week erg druk maar ik merk nu pas eigenlijk dat ze écht weg is. Ik denk dat ik in een groot gat ga vallen na de examens.Ik had dat ook met mn knollie..maar ik weet wel dat hij het nu super heeft! Ik ga binnenkort ook ff langs om te kijken (en mss te rijden, mocht gewoon van haar)
AnoukvW schreef:Joonsel schreef:Per 5 april staat ie in Budel. Hij is verkocht omdat ik volgend jaar (waarschijnlijk) ga studeren (Utrecht) en dan heb ik gewoon geen tijd meer en wordt het erg duur..
Ik ga ook in Utrecht studeren!! waarschijnlijk, als ik slaag dan...
Sita_xx schreef:Gaan jullie allemaal universiteit doen trouwens?
Aster_ schreef:Phylos schreef:Kan iemand mij vertellen of je bij wiskunde A 1-2 2009 II die laatste vraag moet kunnen? Ik kan het nergens terug vinden in samengevat. Het lijkt me dat het dan hoort bij functies en grafieken en dat onderdeel hoeven wij niet...
In de syllabus staat ook van wel!
Cherellee_ schreef:Oke, ik geef het op om iets technisch te doen..
Voor de economen onder ons, moeten we betalingsbalans, consumeren en welvaart, goederenmarkt en europese integratie nou wel of niet? Is SE stof, maar mijn leraar zei dat het wel moest?
Chris schreef:Sita_xx schreef:Moet bij economie oligopolie enzo ook? en volledige mededinging ed.?
Ja volgens mij wel
Ik ga volgend jaar een tussenjaar nemen en daarna naar de Universiteit jaGaan jullie bij een studentenvereniging?