Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlijnnn schreef:Nueve schreef:Persoonlijk vind ik die klacht echt onzin.. Er staat in Biodata zoveel meer dan in Binas, dat mensen met Biodata ook heus wel voordeel gehad zullen hebben! Misschien niet zo letterlijk als met Binas, maar wel héél veel meer naslagwerk.
maar toch, trek het gelijk, volgendjaar allemaal ......
ga ook niet klagen zal ook wel voordeel gehad hebben aan mijn biodata,
vind hem fijner dus zoizo daaraan een voordeel, toch vind ik het raar
Sander_ schreef:Ik denk wel dat je een punt hebt hoor, eigenlijk.
Iedere examenkandidaat heeft volgens mij het recht om met dezelfde voorkennis het examen binnen te gaan. Als je het antwoord vanuit je eigen kennis had moeten weten, kun je je niet op een boekje beroepen, maar als het zo'n opzoek-opgave is moet het natuurlijk in zowel Binas als Biodata staan.
FantasyB schreef:R_obin schreef:Hahaha geweldig Roos!
Ik ga nog even op bezoek in Vietnam en ook nog even naar de republiek. Leuk.![]()
Ik wil in je koffer. Kan me niet toe zetten ook een ticket te kopen.
Zie de metafoor (?? Is dat de goede stijlbenaming??)
Nueve schreef:Dat met het orthosympatische stelsel bijvoorbeeld wist ik toch ook gewoon uit mijn hoofd..
Sander_ schreef:Nueve schreef:Dat met het orthosympatische stelsel bijvoorbeeld wist ik toch ook gewoon uit mijn hoofd..
Maar jij hebt ook een superbrein toch...Ik ben gewoon heel dom dat ik zo weinig in Binas opzoek, later hoor ik altijd dat de helft erin stond en zo
*lacht zichzelf uit
Maar dat zal morgen niet gebeuren.
Sander_ schreef:Nueve schreef:Dat met het orthosympatische stelsel bijvoorbeeld wist ik toch ook gewoon uit mijn hoofd..
Maar jij hebt ook een superbrein toch...Ik ben gewoon heel dom dat ik zo weinig in Binas opzoek, later hoor ik altijd dat de helft erin stond en zo
*lacht zichzelf uit
Maar dat zal morgen niet gebeuren.