Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noekje schreef:Dag allemaal!
Sorry ben een verstekeling. Heb nu wel eindexamen vwo. Maar wilde even vragen wat jullie van M&O vonden en of jullie het nagerekent hebben en goed cijfer hebben gehaald?
R_obin schreef:noekje schreef:Dag allemaal!
Sorry ben een verstekeling. Heb nu wel eindexamen vwo. Maar wilde even vragen wat jullie van M&O vonden en of jullie het nagerekent hebben en goed cijfer hebben gehaald?
M&O vond ik héél moeilijk en veelste lang. Mijn cijfer ligt tussen de 4 en de 6. Hoe ging het bij jouw?
Josien_ schreef:Zouden de mensen die nu al geklaagd hebben bij Kunst ook klagen over de vage stof ?
NieneWiep schreef:Kunst ís vaag, daar doe je niks aan.![]()
Op blz 195 van De Bespiegeling staat dat schilderij van Barnett Newman: 'Who's afraid of red, yellow and blue'. Ik heb zólang zitten zoeken naar die gele streep.En er staat ook echt in te tekst: ' Het rode vak lijkt te stralen, het blauw en het geel trillen op je netvlies'. Laat me niet lachen zeg.
NieneWiep schreef:Josien_ schreef:Zouden de mensen die nu al geklaagd hebben bij Kunst ook klagen over de vage stof ?
Kunst ís vaag, daar doe je niks aan.![]()
Op blz 195 van De Bespiegeling staat dat schilderij van Barnett Newman: 'Who's afraid of red, yellow and blue'. Ik heb zólang zitten zoeken naar die gele streep.En er staat ook echt in te tekst: ' Het rode vak lijkt te stralen, het blauw en het geel trillen op je netvlies'. Laat me niet lachen zeg.
Josien_ schreef:Cherellee_ schreef:Het zijn vooral mn liezen .. Ik ga nooit meer op een pony rijden. Ik ben alleen dikke friezen gewend en niet een iele pony van 1,50God straft onmiddelijk
Pony's zijn hemels
Ik krijg van paarden spierpijn haha , maargoed dat is eigenlijk hetzelfde maar dan omgekeerd