Heb vandaag fijne dag gehad, eerst CKV-gesprek en dat ging goed. En een 7.6 teruggekregen voor mn SE literatuurgeschiedenis(alle talen)!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Zit trouwens te twijfelen om nog een examentraining te doen bij de Uni van Leiden. Voor Frans, en dan de zaterdag en zondag voor het examen, dat zou wel super helpen natuurlijk.
Volgens mij waren hier een paar mensen die al examentrainingen gedaan hebben? Goede ervaringen?
AnnaaX schreef:Ik ga het sowieso niet doen, het is echt gewoon teveel geld...
Ik had het graag voor M&O gedaan, want dat ga ik gewoon echt niet halen vrees ik (1 voldoende gehaald, dat was een mondeling)
NieneWiep schreef:Zit trouwens te twijfelen om nog een examentraining te doen bij de Uni van Leiden. Voor Frans, en dan de zaterdag en zondag voor het examen, dat zou wel super helpen natuurlijk.
Volgens mij waren hier een paar mensen die al examentrainingen gedaan hebben? Goede ervaringen?
Joonsel schreef:Mijn GR had gewoon weer kuren, volgens mij issie kapot.Batterijen vervangen zegt ie. Ja dáág, die heb ik vanochtend nog opgeladen.
Gelukkig deed 'ie het na een paar minuten weer gewoon. Als hij het vrijdag maar fatsoenlijk doet met m&o
FantasyB schreef:Woo. Ik zou gek worden. Ik doe het prima op 3 uurtjes slaap, maar minder nekt me echt... Ben na 4 uur ook echt niet gezellig meer. Gebeurt niet vaak dat ik dan nog wakker ben. Meid, mijn respect heb je :p je bent een echte student