Dat is raar? Die doen het misschien niet via de Cito methode?
Isjtar
Geplaatst: 21-01-10 18:04
Ik heb inderdaad ook woensdag frans luisteren, maar de maandag na de toetsweek (1 feb) heb ik pas engels...
astriidj
Geplaatst: 21-01-10 18:04
Ik heb engels luistertoets woensdag pas. En duits luistertoets komende periode een keertje.
Van aardrijkskunde heb ik al een samengevat (stond op de boekenlijst) en van biologie, natuurkunde en scheikunde heb ik samengevat en de examenbundel via school besteld Ga denk ik ook nog een samengevat voor wiskunde bestellen.
Weet hier iemand toevallig wanneer je de Kz en wanneer je de pKz moet gebruikt?
kz kan je gebruiken bij buffers, en volgens mij nog wel bij meer (ook ph-berekening geloof ik)
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-10 18:18
Ja, maar ik vind het wel een beetje eng, haha.
Ik had ingevuld bij beschikbaar: 1 juli t/m 31 augustus, en die data staan er nu ook bij periode. Maar betekend dat, dat zij willen dat ik zo lang daar werk? Want ik bedoelde dat ik dan beschikbaar ben, maar ik wil niet 8 weken achter elkaar werken. Denk ik. Misschien als het leuk is, maar dadelijk is het helemaal niks.
Had trouwens verschillende functies aangegeven, maar in de mail voor het sollicitatie gesprek staat winkelbediende. Dat vind ik eigenlijk wel leuk. Lekker veel contact met de klanten, en werk natuurlijk al 2,5 jaar in een winkel. Vind het alleen jammer dat je dan hele dagen binnen bent, en dat is in de zomer niet zo leuk natuurlijk. Maarja, je werkt niet elke dag van 9 tot 21 natuurlijk.