Ik ben namelijk niet zo goed in M&O en vroeg me af die mondeling makkelijker zou gaan omdat je geen berekeningen hoeft te doen natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:nou vandaag een 4,8 voor eco terug gehad (had een 6 wel minstens verwacht maar helaas... moet ff die grafieken leren lezen, die gaan steeds fout... vragen ze vanalles over mk en gtk en verlies blijkt dat ik bij GO had moeten kijken in de grafiek?)
7,5 voor biologie toets
8,4 voor biologie po
morgen wiskunde terug, dacht dat hij goed ging, moet echt een voldoende hebben dus hoop eht zo!
AnnaaX schreef:Heeft iemand van jullie toevallig al ervaring gehad met een M&O mondeling? Of hebben jullie dat ook pas in de 2e periode?
Ik ben namelijk niet zo goed in M&O en vroeg me af die mondeling makkelijker zou gaan omdat je geen berekeningen hoeft te doen natuurlijk
Nueve schreef:Vraagje. Laatst ging het hier ook al over examenkampen.
Ik twijfel nu een beetje.
Moet ik het überhaupt doen? Ik sta aardig goed ervoor, dus echt nodig heb ik het niet. Het helpt misschien wel dat je daar wel wat móet doen, terwijl ik thuis toch niks uitvoer..
En waar dan? Enschede, Delft, Leiden, Nijmegen?.. Pff, geen idee! Wilde eerst naar Enschede, maar die opbouw ervan spreekt me niet meer zo aan..
Ilsiie schreef:Ik heb vandaag met mijn docente Engels erover gehad dat ik die talentraining ga doen en zij zegt ook dat het voor mij wel echt heel handig is om dat te doen. Natuurkunde en wiskunde twijfel ik nog over of ik dat zal doen, mede omdat het toch wel best duur is en ik er nu ook weer niet héél erg slecht voor sta, maar met wiskunde heb ik gewoon nog wel erg moeite met de ln en de logaritmen en het grondtal e enzo... Hmm..
xFioon: goedzooooovan je wiskundecijfer!
Wat betreft die kleine foutjes: jezelf erin trainen het goed na te kijken, als je de opgave over hebt geschreven nóg een keer (desnoods cijfer voor cijfer) checken of je dat hebt goed gedaan en dan pas verder rekenen.. Is kwestie van oefenen denk ik, want het is idd zonde om de puntjes daarop te laten liggen...