maar als je voor 31 oktober inschrijft krijg je wel 500,- korting

http://www.stshighschool.nl/netherlands ... enkomsten/
Zou gewoon keer naar zo'n bijeenkomst gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wel grappig
)
) 

HostFamily schreef:When I read that you love animals, I thought this is the girl for us.

HostFamily schreef:If you have shorts bring them and a bathing suit. We have a hot tub which is great after a long ride on the horses!
Lijken inderdaad hele lieve mensen als ik het zo hoor!
Hij zei ook dat STS volgend jaar waarschijnlijk een van de weinige organisaties is die VWO-leerlingen toelaat, dus dat maakt de keuze wel wat makkelijker. En er zijn al 5 plekken van de ong. 10 vergeven dus ik moet me snel inschrijven.

MelanieB schreef:Nee is niet altijd zo bij STS
Heel veel wisten het in Februari bijv al
Ben gewoon later gekozen, daar kan een organisatie niks aan doen
Ik zou naar een bijeenkomst gaan, en Ben komt als jij zo'n jaar wil doen naar je huis om alles te regelen en uit te leggen.
Zo heb ik het ook gedaan, dus niet via site inschrijven
Ik heb geen regiovoorkeur opgegeven, wel gezegd tijdens gesprek maar het maakte me niet eens zo uit hoor
Maar je kan het wel doen
MelanieB schreef:Ik vertrek wss 7 augustus ipv 31 juli...
NIET fijn want mn school begint 11 augstus, dus dan heb ik maar 4 dagen!
Vliegtuig zat volHopelijk kunnen ze wat switchen!

Chrissy_ schreef:Veel plezier nog in Griekenland Laura!
En als jullie een blog bij gaan houden ga ik het zeker volgen
Zijn er trouwens ook mensen hier die voordat ze naar Highschool gingen nog nooit eerder in Amerika waren geweest?
Ik ben namelijk zo iemand, en ik heb het gevoel dat ik daar echt een uitzondering in ben. Het kan ook dat ik er helemaal naast zit en me weer druk zit te maken om niks hoor
Daarom heb ik ook echt geen idee in welke staat ik het liefst terecht zou komen. Veel mensen zeggen dat California erg leuk is...
Ik heb géén idee waar ik aan toe ben, en had ook niet echt voorkeur voor een staat. Ik dacht maar: als ik niets ken, kan ik ook niet meteen staten gaan uitsluiten ik wil openstaan voor alles. 
) Fleur_Laura schreef:Hier even een berichtje uit het zonnige Griekenland
Wat leuk dat je een gastgezin hebt Melanie! eindelijk
Ik kom de 18e aan, de 21ste in het gastgezin en ik moet de 25ste ook al naar school toe, tja fijn is anders
Beide 4 (naja, 3 eigenlijks) daagjes van te voren..
De garandering dat die dan in jouw regiokeuze zit is gewoon klein
MelanieB schreef:@Chrissy, California lijkt me zelf wel een gave staat, ben er alleen nog nooit geweest.
Maar bedenk wel, veel van California (noordkant van cali) is woestijn en zooi... dus,
Ik zou gewoon geen voorkeur opgeven, gewoon jouw Essay maken, en wachten tot een gastgezin jou kiestDe garandering dat die dan in jouw regiokeuze zit is gewoon klein