Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Hoezo ook bijna afgestudeerde jufik ben geen juf
heeft niks met lezen te maken en als het je bijbaantje is dan moet je helemaal niet zeuren om een fooi.
tita schreef:Hoezo ook bijna afgestudeerde jufik ben geen juf
heeft niks met lezen te maken en als het je bijbaantje is dan moet je helemaal niet zeuren om een fooi.
Citaat:Ik denk dat ik het aan vriendelijkheid en literair al verder geschopt heb hoor.
tita schreef:En wat fooi betreft ik blijf bij mijn standpunt alles is al zo duur en dan vind ik het ergens ergens ook zonde om fooi te geven.
Ik rond het af naar boven.
Heeft niks met gierigheid te maken
Amina schreef:Ik heb ook een bijbaantje in de horeca. Ik vind niet dat je van mensen kunt verwachten dat ze fooi geven. Als je het krijgt is het mooi mee genomen. Ik kan het ook waarderen wanneer mensen je op het einde van een avond allemaal hartelijk komen bedanken.
Ik schrik altijd weer als iemand ineens drankjes van m'n dienblad afpakt. Maar dat is natuurlijk ook weer goed bedoeld van de gasten. Lang werken en weinig pauze vind ik niet echt een probleem. Je wilt toch ook uren maken?
verootjoo schreef:Mijn grootste ergernis in de horeca; oversekste mensenEn die lijken mij dan ook altijd uit te kiezen ofzo
Gatverdamme
Esile schreef:verootjoo schreef:Mijn grootste ergernis in de horeca; oversekste mensenEn die lijken mij dan ook altijd uit te kiezen ofzo
Gatverdamme
Tsja, ik vind dat ook nooit zo'n succes. Soms stel ik de vraag "Wat kan ik voor u doen?" Nou, de antwoorden die ik daaar al op heb gehad...Zucht![]()
Offe, van die grote groepen gasten die een hele middag bier zitten te zuipen en dan elke keer als je langskomt gaan juichen...Een keer is lache, tweede, derde en evt een vierde keer kan ik er ook nog wel om lachen, maar daarna wordt het toch een beetje vervelend