Wie heeft er zijn chaufeurs diploma???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Re: Wie heeft er zijn chaufeurs diploma???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:44

Ja inderdaad. Nou een kerel die ik ken, die werkte toen der tijd bij Weeda, dus heb de meeste wagens toen gezien. En met rijden kom ik ze regelmatig tegen. Moet toch de droom van de meesten zijn, zo een vrachtwagen onder je kont hebben! Heel gaaf! Ja wij kennen toevallig Marinus Groenendijk, maar die rijd zelf met een zilverkleurige Renault met een kraan erop. Die andere is van zijn broer volgens mij, die groene Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:49

Amanda_T schreef:
Moet toch de droom van de meesten zijn, zo een vrachtwagen onder je kont hebben! Heel gaaf!

Ik ben wel degelijk zo verwend geweest!

Afbeelding

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 06:30

Gaaf zeg die vrachtwagen Haha!..Staat mij waarschijnlijk ook te wachten, heb jij geladen voor CNC in Moerdijk of Amco in Milsbeek? In Moerdrijk heeft ons pap gewerkt, in de fabriek en wil gaan solliciteren bij Amco straks Lachen.

Maar dan ken je Patrick van der Mark neem ik aan ook?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:16

Amanda_T schreef:
Gaaf zeg die vrachtwagen Haha!..Staat mij waarschijnlijk ook te wachten, heb jij geladen voor CNC in Moerdijk of Amco in Milsbeek? In Moerdrijk heeft ons pap gewerkt, in de fabriek en wil gaan solliciteren bij Amco straks Lachen.

Maar dan ken je Patrick van der Mark neem ik aan ook?

Beide. Ik kwam vaak alleen bij CNC.
Amco ken ik uiteraard en vd Mark ook.

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:03

K kwam er gister nog 2 van tegen, 1 met kraan en de andere zonder... zeker bang om alleen op pad te gaan Clown

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:20

Death_Squad schreef:
K kwam er gister nog 2 van tegen, 1 met kraan en de andere zonder... zeker bang om alleen op pad te gaan Clown

Van Amco?
Kan als reden hebben dat ze dan meer mee kunnen nemen he? Dan gooit de ene de andere vol en die kan dan natuurlijk meer laden, weegt minder zonder kraan.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:07

Ja, als je inderdaad soms ziet met hoeveel ton ze op pad zijn..Bloos..Dan hoop ik toch altijd maar dat ze niet gewogen worden haha..

En leuk dat je hun ook allemaal kent Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:45

haha 1 voor deel in de containers branch je krijgt altijd voorrang Tong uitsteken en heb waarschijnelijk nu een "vriendje" die ook op de truck zit ROFL

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:46

Heb ik vanaf 2000 ofzo en ook uiteraad groot rijbewijs. Maar ik doe er niks meer mee.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:41

Hihi ik kreeg ook altijd voorrang bij CNC en ze hielpen altijd met de kleppen open doen enzo, heel leuk! Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:45

Mijn vriend heeft hem, al weer paar jaar!

B C en E , chauffeursdiploma, adr certificaten en nog iets... Tong uitsteken

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:46

Haha is met lessen ook altijd zo grappig als je sommige mannen tegen komt..Dan vallen hun ogen bijna uit hun kassen, of ze kijken 3x om echt te zien of het nou echt een meisje is..Of jonge gasten die keihard beginnen te toeteren of mee lichten gaan seinen..Of naast je komen staan bij 't stoplicht en mee z'n alleen gaan zitten schreeuwen 'moet je kijken!! een meid achter 't stuur'... Haha!

Ik lach altijd maar een keertje lief en meestal is mn instructeur zo gezellig nog ff mee te gaan doen en paar x terug te toeteren haha..

Lijkt me ondanks dat het een beetje een "mannen" wereld is, echt ontzettend gaaf om daar als meisje mee te draaien! Lachen

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:19

Hier nog 1 die met een grote bak mag rijden (alleen niet met oplegger...)
Heb het gehaald omdat ik toch wel verder in de paarden wilde en dan is het nooit weg...en ik kon het toen betalen. Maar voor techniek heb ik wel even moeten studeren zeg! Dacht dat als ik het boek uit had, ik ook wel monteur kon worden..! Clown
Ik had bij de examens wel een beetje de indruk dat ze wat soepeler met vrouwen omgingen...!
Bij het afrijden had ik echt de bibbers: moesten door de binnenstad van Groningen!!! Had direkt al een stoepje doordat we keren moesten: de straat waar hij in wilde was geblokkeerd. Ik dacht direkt dat ik gezakt was, maar heb totaal 3 kwartier moeten afrijden. Gelukkig heb ik het toch gehaald, dat stoepje bleek achteraf niet mee te tellen, daar een vrachtauto daar sowieso niet kon keren!! Go jij! Go jij!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:27

Iemand ook Kammenga als examinator gehad. We hebben de hele rit over appeloosa's zitten kletsen. Was even vergeten dat het een examen was. En hij dus ook.

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:36

ik heb het ook nu 3 jaar volop op trekkeroplegger gereden.
waarvan 1 jaar buitenland.
nu combineer ik het met ander werk.

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:56

SuuZzel schreef:
DendroFleur schreef:
Ik had trouwens bij mij C een meneer Kammenga, bleek ook paarden te hebben en zelfs bekent te zijn met het appaloosawereldje. Lekker geklets en had eigenlijk niet door dat het een examen was. Hij ook niet, ik had alles goed in de hand en doorzag het verkeer goed. Girlpower dus (alhoewel ik niet echt meer een girl te noemen ben Clown )

Haha die had ik ook!
Inderdaad ook lekker over paarden zitten kletsen en voor ik het wist was het examen voorbij Haha!

Knipoog

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 16:40

Ik had een vrouw als examinator, ook helemaal gek van dieren gelukkig dan heb je al gelijk een goed gesprek Haha! . Ik moest 1 uur en 20 min rijden met het examen en in hartje Amsterdam pffffff. Ik heb gelest bij rijschool Stuivenvolt in Amstelveen bij instructeur Rene echt een top vent.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:21

Hihi, je ziet ik lieg niet. Twee keer hetzelfde posten alleen kende ik je toen nog niet.
(PS mijn hoefsmid heeft net 3 potten meegenomen en is er hardstikke blij mee).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 10:31

goh leuk om hier bekende namen zoals cnc en amco en van leeuwen tegen te komen. ik ben met me champi's dus weer een afnemer van cnc moerdijk. bij van leeuwen heb ik een paar jaar de mest van onze viervoeters gebracht. jammer dat er niemand van jullie bij cnc op de witte opleggers rijdt of komt dat nog? tis een goede werkgever hoor.

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 10:34

Ik hoop volgend jaar te beginnen met de opleiding voor chauffeur goederen vervoer.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:26

frankiej schreef:
goh leuk om hier bekende namen zoals cnc en amco en van leeuwen tegen te komen. ik ben met me champi's dus weer een afnemer van cnc moerdijk. bij van leeuwen heb ik een paar jaar de mest van onze viervoeters gebracht. jammer dat er niemand van jullie bij cnc op de witte opleggers rijdt of komt dat nog? tis een goede werkgever hoor.

Grappig dat je de mest kwam brengen. Ik weet niet of ik je ooit gezien heb. Op zaterdag kwamen wel meer mensen de mest lossen met een aanhangertje.

De witte opleggers van CNC kom je best vaak tegen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:38

m'n broer zul je wel kennen: Marc. ik kwam destijds met tractor en mestverspreider eens per week.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:03

Namen zeggen me niks, ik sprak die mensen nooit. Haha!
Herkende wel de auto's redelijk maar mestverspreider zegt me niet zoveel. Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:17

Haha ik heb nu een vriend Tong uitsteken sinds gister avond ken hem 3 dagen pas echt goed, en daar voor 3 maanden zien we elkaar op de vrachtwagen, wel grapig hebben collega's en me pa zijn onze nummers door gespeelt Tong uitsteken en moet zegen we zijn nu een setje echt leuk Haha! en dikke vlinders Haha!

hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:12

Ik heb mijn chauffeursdiploma ook Haha! 1 juli afrijden voor C, dan gauw CE nog!

En dan volgend jaar maar even op de vrachtwagens van ons bedrijf rijden! Bloos Haha!