Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Amanda_T schreef:Moet toch de droom van de meesten zijn, zo een vrachtwagen onder je kont hebben! Heel gaaf!
..Staat mij waarschijnlijk ook te wachten, heb jij geladen voor CNC in Moerdijk of Amco in Milsbeek? In Moerdrijk heeft ons pap gewerkt, in de fabriek en wil gaan solliciteren bij Amco straks
.Amanda_T schreef:Gaaf zeg die vrachtwagen..Staat mij waarschijnlijk ook te wachten, heb jij geladen voor CNC in Moerdijk of Amco in Milsbeek? In Moerdrijk heeft ons pap gewerkt, in de fabriek en wil gaan solliciteren bij Amco straks
.
Maar dan ken je Patrick van der Mark neem ik aan ook?
Death_Squad schreef:K kwam er gister nog 2 van tegen, 1 met kraan en de andere zonder... zeker bang om alleen op pad te gaan
..Dan hoop ik toch altijd maar dat ze niet gewogen worden haha..
en heb waarschijnelijk nu een "vriendje" die ook op de truck zit

SuuZzel schreef:DendroFleur schreef:Ik had trouwens bij mij C een meneer Kammenga, bleek ook paarden te hebben en zelfs bekent te zijn met het appaloosawereldje. Lekker geklets en had eigenlijk niet door dat het een examen was. Hij ook niet, ik had alles goed in de hand en doorzag het verkeer goed. Girlpower dus (alhoewel ik niet echt meer een girl te noemen ben)
Haha die had ik ook!
Inderdaad ook lekker over paarden zitten kletsen en voor ik het wist was het examen voorbij
. Ik moest 1 uur en 20 min rijden met het examen en in hartje Amsterdam pffffff. Ik heb gelest bij rijschool Stuivenvolt in Amstelveen bij instructeur Rene echt een top vent. frankiej schreef:goh leuk om hier bekende namen zoals cnc en amco en van leeuwen tegen te komen. ik ben met me champi's dus weer een afnemer van cnc moerdijk. bij van leeuwen heb ik een paar jaar de mest van onze viervoeters gebracht. jammer dat er niemand van jullie bij cnc op de witte opleggers rijdt of komt dat nog? tis een goede werkgever hoor.
sinds gister avond ken hem 3 dagen pas echt goed, en daar voor 3 maanden zien we elkaar op de vrachtwagen, wel grapig hebben collega's en me pa zijn onze nummers door gespeelt
en moet zegen we zijn nu een setje echt leuk
en dikke vlinders
1 juli afrijden voor C, dan gauw CE nog!