Wendy schreef:Je wordt er inderdaad vreselijk onzeker van, gaat zoeken waarom je nu eigenlijk niet goed genoeg bent... maar uiteindelijk heeft het niks met jou te maken, maar met het beeld wat zo'n commissie vaak al van te voren in zijn hoofd heeft over degene die de functie zal moeten vervullen.
Klopt, dat vertel ik mezelf ook steeds maar. En ik solliciteer vaak ook wel op pittige banen (nu ook weer - banen in het onderwijs om te combineren met de opleiding, terwijl ze toch vaak graag iemand met een diploma/ervaring willen), maar toch... Soms wil je zo'n baan zó vreselijk graag, en als je dan wéér net nummer twee bent...
Trisca, beterschap! Misschien ook lekker even een grog nemen? Dat doe ik altijd als ik koorts heb: suiker, kokend heet water, een flinke scheut jenever of andere sterke drank, evt nog wat citroensap. Ik zou het niet combineren met de ibuprofen.
Je gaat er lekker van zweten en dat scheelt soms heel veel.
wat te doen , morgen bellen? of is dat opdringerig? ikke wil die baan!! en het irritante is ook dat er geen sluitingsdatum bij die vac staat!

).