Toen ze mijn vers geplande rooster erbij pakten en ik hoorde dat ze me op tijdstippen hadden ingepland waarbij ik fysiek helemaal niet aanwezig kon zijn terwijl ik dit bij mijn sollicitatie duidelijk had aangegeven, mocht ik weer naar huis. Kreeg die ook niet betaald dus die telt eigenlijk niet.
Heb ook nog eens 2.5 dag bij een slager gewerkt. Heel apart. Ik weet niet meer precies hoe het is gelopen, maar ze trokken van alles voor me uit de kast. Kreeg flink contant betaald, werd met de auto thuis afgezet, ze waren lyrisch over me en na de derde dag heb ik niks meer gehoord.
DHL ook maar 2 maanden volgehouden, postbezorgen was niks voor mij, dus wat betreft snap ik jou ook wel, fjordjes.

Het team bestond uit een paar andere jonge mensen met dezelfde functie die ik natuurlijk amper gezien had en die ook nooit aan mij gevraagd hebben hoe het gaat. Mijn baas stuurde ik wel met regelmaat een update hoe het ging. Vond dat zo raar, ik snap best dat ze van me baalde, maar een beetje meer begrip was wel aardig geweest.
).
ook onverdoofd castreren, staarten knippen en oormerk schieten hoorde bij de job.