Benfan schreef:een dag in een bakkerij, grote fabriek. Ik werd ergens neergezet en moest broden op karren leggen die naar winkels gingen. Ik had geen idee welk brood welke was, en blijkbaar had alles ook zijn eigen plek. Werd niet geroepen voor een pauze, en werd alleen maar met de nek aangekeken Had veel eerder weg moeten gaan.
en een dag in een wasserette voor ziekenhuistextiel. Laat ik nu allergisch zijn voor wasmiddel. Nooit zo blij geweest met uitslag over mijn armen. Dikke bulten, helemaal rood met witten koppen erop.. man.. en wat een poedersuiker bedrijf was dat. Hoorde van mensen die daar werkte dat de drogers niet goed zijn geaard.. dus je krijgt elke keer een loeier van een statische schok als je de machine opentrok.
en een paar dagen als stalhulp bij een 'bekende' ruiter hier in Emmen. Ik was stalwerk al gewend, dus ik wist wel hoe en wat. Maar als je door de eigenaar word uitgescholden door de fout van een ander.. vanaf een paard! We hebben netjes de stal afgemaakt en zijn toen naar school gefietst om de boel uit te leggen. Bedrijf is die dag nog uitgeschreven als stageplek, bleken vaker dingen te gebeuren.
Ik heb ook zo'n ervaring bij een 'bekende' ruiter in Emmen. Heb alleen wel 6 week stage vol gehouden .... geen idee of het de zelfde is.
Wel minst leerzame stage ooit