Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linda schreef:Interessant topic om te lezen! Loadmaster lijkt me ook interessant beroep.
Nicje87, is speurhonden voltijd of meer per oproep als er iets gaande is?
Mijn “beroep” kun je cowgirl noemen. Boerin maar zoveel mogelijk op de traditionele cowboy wijze; zoveel mogelijk te paard en ook een lasso is onmisbaar. Voor familie en vrienden in NL is het hier vooral zoals in een film.
Biks2 schreef:Lukasje schreef:Niemand herder/herderin ? Dat is mijn droomjob !
Al klinkt wandel- en berggids van Palmera ook wel goed!
Dat zijn ook mijn droom beroepen
Ik werk in een boekhandel, niet heel bijzonder dus.
Biks2 schreef:Lukasje schreef:Niemand herder/herderin ? Dat is mijn droomjob !
Al klinkt wandel- en berggids van Palmera ook wel goed!
Dat zijn ook mijn droom beroepen
Ik werk in een boekhandel, niet heel bijzonder dus.
Freekieee schreef:Ik bouw sauna’s op maat
Niet erg bijzonder maar wordt vaak toch wel een ander gezicht getrokken (verbaasd) als een vrouw de roldeur open doet als er spullen worden gebracht of bij het plaatsen bij mensen thuis van de sauna.
BloemBloem schreef:Hier een vrouw in de bouw, en geloof me dat is nog steeds
heel bijzonderZodra de mannen op het project lang haar onder een bouwhelm vandaan
zien komen zijn ze van streek![]()
In mijn rol als project accountmanager bij NL's grootste verhuurbedrijf probeer ik zoveel mogelijk
uit onze vloot te verhuren ( groot materieel ) aan onze klanten
Eileen_ schreef:Een paar jaar terug als voor 1,5 jaar in Canada op een ranch gewerkt. Veel van het koeienwerk te paard, zoals je in westernfilms ziet zeg maar.
Mijn stage vorig jaar was geen alledaagse stageLiep stage in de gev.angenis en dan het psychiatrisch centrum. Daar zitten gedetineerden die een psychische of psychiatrische stoornis hebben. Veel hebben hun delict dan ook gepleegd vanuit de stoornis, bijvoorbeeld hun partner vermoord vanuit een psychose (dat is wel een wat heftigere casus hoor. Er zijn veel kleinere delicten).
Werk nu als uitzendkracht in de reguliere ggz. Dit als bijbaan want ben aan het afstuderen en heb dus nog geen diploma. Kom hierbij op allerlei verschillende afdelingen.
Wil na mijn studie werken in de t.bs.
DJZ schreef:Niet heel bijzonder, maar wel belangrijk: ik loop hele dagen achter een vuilniswagen aan
Licor schreef:Ik ben docent EOA (eerste opvang anderstaligen).. concreet betekent dat dat ik les geef aan asielzoekers die nog in afwachting zijn van hun procedure.. sommige leerlingen zijn pas 2 dagen in NL en sommige al 2 jaar.. geef les aan zo'n 50 verschillende nationaliteiten.. verloop in mijn klas is enorm omdat veel kinderen regelmatig naar een ander AZC geplaatst worden.. ik heb de kinderen dus zelden een heel jaar in mijn klas
_Linda schreef:Interessant topic om te lezen! Loadmaster lijkt me ook interessant beroep.
Nicje87, is speurhonden voltijd of meer per oproep als er iets gaande is?
Mijn “beroep” kun je cowgirl noemen. Boerin maar zoveel mogelijk op de traditionele cowboy wijze; zoveel mogelijk te paard en ook een lasso is onmisbaar. Voor familie en vrienden in NL is het hier vooral zoals in een film.
Ladygiroc schreef:Ik zou heel graag als patholoog anatoom werken.