Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Ik heb de tabellen erbij gehouden, en ik zit ook nog onder het belastbare gedeelte qua lonen.. Dus ik vind het zo ontzettend raar..
Maar goed, ik bel morgen of overmorgen wel dan kunnen ze hopelijk meteen meekijken.
Heb altijd geld teruggekregen namelijk, dus snap er geen snars van. Kan zo een half maandloon ophoesten...
ingedebruijn schreef:Je moet inderdaad wel alle bruto lonen bij elkaar optellen en dan kijken in welke schijven je terecht komt. Als je in totaal in hogere schijven komt dan als je ze los van elkaar ziet, is dat je verklaring. Helaas zijn meerdere inkomens bijna een garantie voor bijbetalen aan het eind.
Sterre98 schreef:Er stond al automatisch wat ingeschreven, dus beide banen zijn gebruikt.
Maar als ik tabellen bij m'n loon houd per maand, zie ik vaak dat mijn loon net onder de belastbare grens zit van de heffingskorting.
Maar goed. Zal morgen wel even bellen, misschien dat ze mij duidelijkheid kunnen geven. Anders mijn Anky dekjes verkopen
FennyPower schreef:Ik heb dit nog nooit gedaan, is mijn eerste keer. Ik ben zo bang dat het fout gaat![]()
Ik heb maar een werkgever gehad heel 2021.maar en alles wat daar automatisch bij stond qua jaarinkomen en loonheffing klopt.
Alleen zag ik dat mijn oude vergever van december 2020 er ook tussen stond. Omdat ze in januari nog mijn laatste loon hebben over gemaakt.
Die moet ik er gewoon tussen laten staan?
Zoals het lijkt krijg ik 500,- terug maar ik weet niet of ik iets fout doe
Sterre98 schreef:Er stond al automatisch wat ingeschreven, dus beide banen zijn gebruikt.
Maar als ik tabellen bij m'n loon houd per maand, zie ik vaak dat mijn loon net onder de belastbare grens zit van de heffingskorting.
Maar goed. Zal morgen wel even bellen, misschien dat ze mij duidelijkheid kunnen geven. Anders mijn Anky dekjes verkopen
veerledec schreef:FennyPower schreef:Ik heb dit nog nooit gedaan, is mijn eerste keer. Ik ben zo bang dat het fout gaat![]()
Ik heb maar een werkgever gehad heel 2021.maar en alles wat daar automatisch bij stond qua jaarinkomen en loonheffing klopt.
Alleen zag ik dat mijn oude vergever van december 2020 er ook tussen stond. Omdat ze in januari nog mijn laatste loon hebben over gemaakt.
Die moet ik er gewoon tussen laten staan?
Zoals het lijkt krijg ik 500,- terug maar ik weet niet of ik iets fout doe
Even checken of dat stukje loon niet in je aangifte 2020 is meegenomen. Zo nee, laten staan.
karuna schreef:Geen idee, dat weet de belastingdienst wel, als je klikt op het vraagteken bij de woningwaarde staat ook dat je peildatum 2020 moet gebruiken. Hier stond het goed ingevuld