CalipsoLover schreef:Ik meld me ookVandaag nog een mondeling examen en dan donderdag weer een. HELP
Juist mondeling gehad en kreeg meteen m’n punten, 18/20, soooo happy
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CalipsoLover schreef:CalipsoLover schreef:Ik meld me ookVandaag nog een mondeling examen en dan donderdag weer een. HELP
CalipsoLover schreef:CalipsoLover schreef:Ik meld me ookVandaag nog een mondeling examen en dan donderdag weer een. HELP
.
STRESS
Maar goed, nog 1,5 jaar, dus toch ergens maar die motivatie vandaan halen. CalipsoLover schreef:CalipsoLover schreef:Ik meld me ookVandaag nog een mondeling examen en dan donderdag weer een. HELP
badeendje schreef:Hoe zien jullie bureaus eruit? Ik ben zo benieuwd
ik werk dus aan de eettafel, met als het nodig is een etui met schrijfwaren en 1 schrift. Verder heb ik een la in mijn tv meubel welke vol zit met laptop en de bijbehorende dingen, dus als ik aan school werk zet ik die op een standaard neer. Verder staan naast mijn werkplek mijn schoolboeken, zodat ik die ook gebruik
Ik had namelijk de neiging die niet te gebruiken toen ze aan de andere kant van de kamer stonden Paralian schreef:Topper! Lekkere score![]()
Zijn er toevallig ook studenten die op Leeuwenburg zitten en een keer samen willen studeren? Ik blijf echt gemotiveerder als ik met iemand samen studeer, ook al is het niet over hetzelfde onderwerp.
En ik heb vandaag een 8,5 gekregen voor mijn onderzoeksplan