Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pepper2005 schreef:Ik heb een vraagje.. vriendinnetje van mij gaat ook selectie doen (met mij) voor diergeneeskunde dit jaar. Maar het is heel moeilijk om op dit forum te kunnen plaatsen, omdat niet iedereen een BOKT account heeft. Weet iemand van kandidaten van vorig jaar hoe de kandidaten vorig jaar communiceerden met elkaar? ik denk dat we elkaar best wat tips kunnen geven..
anne_1999 schreef:Oh dat is echt een heel slim idee denk ik! Is er toevallig al iemand bezig om die app groep te maken, want anders wil ik het best op mij nemen hoor!
janneke798 schreef:anne_1999 schreef:Oh dat is echt een heel slim idee denk ik! Is er toevallig al iemand bezig om die app groep te maken, want anders wil ik het best op mij nemen hoor!
Ik zou erg graag in de app willen! Ik stuur wel een pb met mijn nummer!
Klopt het dat mensen al toegang hebben tot de leerstof? Ik wil dit ook graag maar moet eerst een stempel op mijn diploma hebben en aangezien het nu vakantie is kan dat nog even duren.. dus als iemand zo lief wilt zijn om het door te sturen?
Pepper2005 schreef:Chill! Zitten hier ook mensen in groep 2 van die decentrale selectie training voor diergeneeskunde?
anne_1999 schreef:Pepper2005 schreef:Chill! Zitten hier ook mensen in groep 2 van die decentrale selectie training voor diergeneeskunde?
Jaa ik zit ook in groep 2!
Nog even een reminder;
Er zijn twee appgroepen voor de mensen die mee doen met de selectie (of de mensen die het leuk vinden om mee te babbelen). Aan 1 van de 2 groepen kan je zelf deelnemen, zie hiervoor een stukje terug in dit topic. Voor de andere groep kan je je bij mij melden met je telefoonnummer en dan doe ik je er in. Als je mij al een berichtje hebt gestuurd met je nummer maar nog niet in de groepsapp zit dan wil ik je even vragen om opnieuw een verzoek te doen, want dan ben je waarschijnlijk aan mijn neus voorbij gegaanEr worden verschillende dingen besproken over de selectie, bijvoorbeeld onduidelijkheden, etc. maar het is er ook heel gezellig!
anne_1999 schreef:Het is een training voor de selectie, dus ik denk dat dat alleen voor Utrecht is aangezien er in Gent geen selectie is. Is trouwens niet van UU zelf, maar wordt door (een) andere instantie(s) verzorgd. Geen idee of er nog plek over is want het ging best snel, maar je kan even googlen!