SavannahNx schreef:Ben ik de enige die WEL snapt waarom TS niet op zaterdag wilt werken? Niks geks aan hoor, iedereen om je heen heeft weekend en jij moet werken (zo loop je afspraken met vriendinnen die wel vrij hebben bvb ook mis).
Ik dacht namelijk ook dat als je BBL deed, je het weekend vrij was, net zoals de BOL'ers en doordeweeks werk en 1 dag school had.
By the way... bij mijn bijbaan is het kiezen, of de zaterdag of de zondag maar zeker wel 1 dag in het weekend. (Zijn elke zondag open).
Nope, BOL betekent enkel schooluren en BBL alle uren. BOL loopt via school en BBL via de werkplek, die kunnen dus hele andere eisen stellen.
En ach ach, als je altijd blijft kijken naar wat andere mensen hebben, dan zal je het zelf nooit goed doen.
Ik werk sinds mn 16de in de zorg, ja alle vakanties, weekenden en dan ook nog eens feestdagen waar de detailhandel heel makkelijk zn deuren dicht trekt.
Geef mij maar de weekenden om te werken, lekker rustig doordeweeks. En ja soms is het vervelend, dan had ik maar een vak moeten leren