Ik ben er al achter dat ik niet zo goed samen ga met openbaar vervoer
ik mis echt superveel, waardoor ik maar extra vroeg wegga om op tijd te zijn
Verder wel naar mijn zin, wel behoorlijk onoverzichtelijk en snap weinig van hoe en wat maar ik hoop dat dat nog gaat komen

Het is alsnog een vrij natuurkundige studie, maar ook wat meer multi-disciplinair en ik denk dat dat beter aansluit bij mijn behoeften en interesses dan de studie die ik nu doe.
Ik heb wel enige frustratie want ik heb het gevoel alsof mijn vriend niet veel begrip heeft voor mijn twijfels en er een beetje boos om is. 'Een maand geleden was je nog gek op deze studie, wat is er gebeurd?'. Dat zorgt er wel voor dat ik niet het gevoel heb met alsof ik er met hem over kan praten wat ik juist wel wil aangezien hij zelf een medische studie doet en ik graag met hem zou willen praten over de medische kant van mijn eventuele nieuwe major. Ik snap hem eventueel ook wel. Hij heeft me enorm gesteund tijdens mijn staatsexamens die ik heb gedaan om mijn huidige studie te doen. Maar zonder die staatsexamens zou ik ook geen biomedische technologie mogen doen. Dus ze zijn alsnog nuttig geweest! Mijn ouders weten het ook nog niet(ben bang voor dezelfde reactie) dus ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan, dankjulliewel.

Vorig jaar was ik een werkgroep afwezig waardoor ik eigenlijk geen tentamen mocht doen. Terwijl dat op mijn verjaardag was en me dus nog kon herinneren dat ik er zeker wel was. Bewezen dat ik had betaald voor parkeren die dag, 20 min voor de les daar in het cafe wat had gekocht, mijn tijdlijn op google maps zei dat ik de volledige les in dat gebouw was... Maar nee, de docent had echt gelijk. Altijd. Dus hadden ze 'uit coulance' mij een extra opdracht laten maken en als die voldoende zou zijn mocht ik toch mijn tentamen maken. 8 uur aan die opdracht gezeten, kon nog een keer bijna 2 uur heen en 2 uur terug met de trein omdat ik een boek nodig had uit de bibliotheek daar, was de docent ff vergeten te melden. Kreeg in totaal ook maar 2 of 3 dagen de tijd om hem te maken.... Wilde de docent hem alsnog afkeuren de opdracht was duidelijk ondermaats gemaakt
, maar nou vooruit gezien de omstandigheden ging hij hem toch maar goedkeuren. Nou, ik had lichte moordneigingen tegen de tijd van het einde van de mailconversatie van 18 mailtjes oid)
Ik vond het vooral apart dat ze op een RECHTENopleiding niet keken naar wat ik aanbracht als argumenten maar dat zij gewoon gelijk hadden
Hi-la-risch. Als je wil kan ik nog de filmpjes sturen van afgelopen jaar, echt. Wat een humor die vent af en toe
Niet met het cijfer dat ik graag wilde (een 7), maar ach, geslaagd is geslaagd zeggen we dan maar. Hoe is hij bij jou gegaan? Bevalt de studie je verder?