Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Nee, maar je kan wel zeggen 'dit zijn mijn contracturen, dus ik zet daarbuiten mijn telefoon uit en de dagen die ik vrij hoor te zijn ben ik daadwerkelijk vrij'.
Is niet moeilijk hoor. Hier een grote meid, op de werkvloer dan ook.
Little_Gift schreef:Brainless, maar daar gaat het niet om, die andere mensen die 60 - 80 uur per week werken, hebben daar in eerste instantie voor gekozen want dat stond in contract aangegeven plus hebben ook 1 wekelijkse rustdag tussen die uren door!
Ik heb géén wekelijkse rustdag meer, geen zondag, geen feestdag, niets én het staat niet zo in mijn contract wat ik hier aanging.
In mijn contract staat 164u per maand te presteren over totaal 18 dagen per maand.
Nu zit ik aan 28 dagen per maand en 300+ uren.
Bovendien is het midden in de nacht opstaan (2u30 starten) wat er ook inhakt als je geen énkele rustdag hebt de volledige voorbije maand.
Daar bovenop komt nog, dat dit ook voor juni zo aan legt.
Ik begrijp niet wat er zo moeilijk is hieraan te begrijpen hoor
Little_Gift schreef:Ehhh rachelle, lees jij eigenlijk wel?!
Ik geef al 2 maanden aan dat we op dit punt zullen komen en hij moest beginnen zoeken. Kan ik een pistool tegen zijn hoofd houden en hem dwingen misschieN?
oji schreef:Laten we het allemaal ook niet dramatischer maken als het is hè. Ze werkt 19 dagen achter elkaar op haar standaard werktijden. Dat is ruim 2 weken. Wie met een beetje verantwoordelijke baan heeft nou nog nooit in dat schuitje gezeten dat het soms de weekenden doorbuffelen is (en dan wel meer dan 8 uur per dag). Als je verantwoording wilt dragen, dan heb je soms die situatie. Als dat je teveel is en je daar al van op je eindje loopt, ben je gewoon nog niet toe aan een dergelijke baan. Kan erg weinig respect opbrengen voor TS haar slachtoffer houding.
oji schreef:Laten we het allemaal ook niet dramatischer maken als het is hè. Ze werkt 19 dagen achter elkaar op haar standaard werktijden. Dat is ruim 2 weken. Wie met een beetje verantwoordelijke baan heeft nou nog nooit in dat schuitje gezeten dat het soms de weekenden doorbuffelen is (en dan wel meer dan 8 uur per dag). Als je verantwoording wilt dragen, dan heb je soms die situatie. Als dat je teveel is en je daar al van op je eindje loopt, ben je gewoon nog niet toe aan een dergelijke baan. Kan erg weinig respect opbrengen voor TS haar slachtoffer houding.
Ik geef al 2 maanden aan dat we op dit punt zullen komen en hij moest beginnen zoeken. Kan ik een pistool tegen zijn hoofd houden en hem dwingen misschieN?
Ik geef al 2 maanden aan dat we op dit punt zullen komen en hij moest beginnen zoeken. Kan ik op mijn strepen gaan staan en me aan het contract houden en hem dwingen misschieN?