Welk beroep hebben de bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkster

Re: Welk beroep hebben de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:13

Wat een leuke dingen komen langs zeg!!!!
Ik ben fulltime studentje :Y) :Y)
Hoop over 3 jaar mijn fotografie diploma op zak te hebben.
Daarna misschien mijn instructeurspas voor de auto halen, lijkt me erg leuk :j

En dan moeten we nog maar eens gaan zien wat we gaan doen

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:17

Ik ben zzper en werk met roofvogels, uilen en een raaf. Doe grotendeels overlastbestrijding en ben bezig met mijn valkeniersakte om valkenier te worden (iemand die jaagt met havik/slechtvalk). Verder vooral educatieve activiteiten met de vogels

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:17

Student verpleegkunde en als bijbaan eerste hulp verlener op evenementen :D (festival, feestje, congres, sport nk's enz.)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:18

Momenteel laat ik honden uit en blijf bij mensen thuis op de honden letten ( en een enkele hond in huis ). Ook geef ik hondentrainingen aan mensen individueel. Met de honden ben ik zo'n 5 uur per dag bezig, exclusief mijn eigen honden trainen en op een goed level houden om trainingen mee te begeleiden.

Ben nog bezig mijn vwo af te ronden en diploma hondentrainer te behalen. Hierna wil ik geneeskunde gaan studeren.

bud_gloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:19

Na mijn paardensport opleiding niveau 4 heb ik nog een jaar mbo directiesecretaresse niveau 4 gestudeerd. Inmiddels werk ik nu al 1,5 jaar als uitzendconsulente bij een uitzendbureau!

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:19

Over een poosje eindelijk leidinggevende in de werkhonden branche <3

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:29

Fee_ schreef:
Manager in een restaurant met de grote gele M op het dak.
Wist na dat ik mijn havo diploma heb gehaald, niet wat ik wilde studeren (was niet aangenomen op de opleiding wat ik wilde doen, had geen plan B) dus fulltime bij McD gaan werken, als crewlid (hamburgers bakken en bestellingen meegeven). Al vrij snel crewtrainer geworden (normale werkzaamheden+mensen trainen). En daarna ook weer vrij snel de opleiding tot manager gaan volgen en met succes afgerond inmiddels.

Wat verdiend zoiets nou?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:31

Apothekersassistente voor 34urr per week en 4 uur per week instructrice op manege :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:41

Ik ben divemaster bij een duikschool in Dubai...

marschwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:44

bijna 39 jaar als apothekersassistente gewerkt waarvan 35 jaar fulltime.Werk WAS ontzettend leuk en afwisselend maar de laatste jaren wat minder en daarom nu met vervroegd pensioen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:48

Danique schreef:

Dat lijkt me echt zo gaaf! Ik vind het zelf ontzettend moeilijk welke richting ik nu op wil, morgen weer een afspraak bij een jobcoach.
Ben 40 jaar, altijd fulltime gewerkt met veel stress en nu na een burnout wil ik echt een ander leven gaan leiden.
Er is een opleiding tot schaapsherder, maar of het beroep schaapsherder nou echt bij me past dat betwijfel ik...

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:49

Ik ben zwemonderwijzer (badjuf dus haha:) doe dit nu 3 jaar waarvan een half jaar zo goed als fulltime (36uur)
Geef zwemles aan jong en oud maar ook floatfit en aquajoglessen ook houd ik nog toezicht.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:57

Leuk om dit allemaal te lezen! Ik studeer momenteel nog diergeneeskunde in Utrecht. Ik ben bijna klaar en dan mag ik mijzelf officieel dierenarts noemen. :D

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:58

Wat leuk allemaal!

Ik ben momenteel fulltime student, maar werk als coördinator voor het meelopen bij de bèta-bachelors op de UvA (bijbaan). Vind het onwijs leuk, maar mijn hart ligt bij mijn studie: Psychobiologie. Het liefste ga ik het neuro-moleculair onderzoek en hoop daar over 2 jaar mijn master in te starten. Dit om erachter te komen hoe neurodegeneratieve ziektes als Alzheimer werken en hopelijk op mijn 80e kan zeggen dat ik onderzoek heb bijgedragen voor medicijnen ervoor.

Dream big :D

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:58

Verkoopster bij EJ. Ik heb de opleiding voor directiesecretaresse/management assistent, maar helaas is hier weinig werk in. Ik werkte als receptionist bij een hostel, maar helaas per direct gesloten. Dus toen ben ik bij EJ gekomen. Ik ben nu wel aan het kijken of ik nog een opleiding wil gaan doen.

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:03

Ik werk als Triagist op een huisartsenpost.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:05

Ik deed verzorging/verpleging aan huis,dat gaat lichamelijk niet meer. En ik ben eigenaar van de Ponyopvang Second Chance.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:13

Begeleider van mensen met een beperking en vrijwilliger evenementenhulpverlening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:35

laetitia schreef:
Danique schreef:

Dat lijkt me echt zo gaaf! Ik vind het zelf ontzettend moeilijk welke richting ik nu op wil, morgen weer een afspraak bij een jobcoach.
Ben 40 jaar, altijd fulltime gewerkt met veel stress en nu na een burnout wil ik echt een ander leven gaan leiden.
Er is een opleiding tot schaapsherder, maar of het beroep schaapsherder nou echt bij me past dat betwijfel ik...

:j Is een ontzettend leuke baan, wel retezwaar. Misschien is wat cursussen volgen wat voor je? Zit je niet gelijk vast aan een opleiding.

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:38

Ik ben nu 8 jaar verloskundige. Ik wist al heel jong dat ik dat wilde worden, zonder twijfel. Bij mij was het toch wel een soort roeping.
De eerste 4,5 jaar ben ik zzp'er geweest en viel ik in voor andere verloskundigen (met eigen praktijken) en ben nu 3,5 jaar in loondienst. Sinds een jaar heb ik een 'eigen' praktijk met een collega (wij zijn niet de eigenaren, maar bepalen wel het beleid binnen de praktijk).
En ik maak ook medische echo's en pretecho's!
Een afwisselend beroep dus!

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:40

Zit nog op de middelbare, maar werk als bijbaan bij een groentenstal (helaas, geen paardenstal :P ).
Verder hoop ik later fotograaf te kunnen worden. :)

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:44

Ik ben Ambulance Chauffeur. leuke diverse banen komen er voorbij!

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:45

2e jaars student Paard en Sport Instructeur III en als baantje op een handel-sportstal

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:45

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:46

Ik volg een mbo opleiding tot vakbekwaam medewerker voeding en technologie, niet echt wat ik wil (zoals ik t ni begrijp word ik opgeleid voor om in de fabriek te werken) en loop dus ook stage in de fabriek, verder werk ik niet