Wat een belediging! Update!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 20:01

Als je een master in strafrecht hebt gedaan, waarom solliciteer je dan überhaupt voor administratief medewerker? Dan kun je toch zoveel meer dan dat?

xxwienekexx

tengeltje11 schreef:
30j
chronisch ziek
zwanger
je vader heeft je een man gevonden
?????

dit kan toch niet meer waar zijn allemaal?

Kabayo schreef:
Ik hoop dat jullie dit niet serieus nemen

Ik vind het wel serieus grappig. Manmanman

Ergens vind ik het in dusverre serieus dat ik hoop dat TS hulp gaat zoeken, als je dit allemaal verzint als 'grapje' is er ook iets niet helemaal in orde in mijn ogen :+

khirshanta

tengeltje11 schreef:
30j
chronisch ziek
zwanger
je vader heeft je een man gevonden
?????

dit kan toch niet meer waar zijn allemaal?

ik ben degene die het chronisch ziek en zwanger zijn heeft aangedragen, naar aanleiding van eerdere berichten en haar profiel (wat nu leeg is)

Daarin stond overigens ook dat TS 29 is- ik weet niet wie dat hier heeft genoemd maar ook ik las het. TS heeft ons echter gecorrigeerd en aangegeven dat ze 30 is.

Ofwel een ernstig geval van zwangerschapshormonen, of teveel tijd, of een gehackt account?

Strookt niet met haar eerdere gedrag op Bokt

Silly1972

Kabayo schreef:
Ik hoop dat jullie dit niet serieus nemen

Ik vind het wel serieus grappig. Manmanman

haha zoiets had ik ook.
TS zit gewoon iedereen gigantisch in de maling te nemen en die heeft de grootste lol :P

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 20:02

sanasoufi schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Wauw. Ik hoop dat ze een melding maken bij het uwv bij 2 of 3 melding word je flink.gekort op je uitkering en bij erge gevallen krijg die maand helemaal niks.

UWV???? IK HEB OUDERS!!! Ik ga nog liever op straat wonen dan bij het UWV aankloppen. Maar goed, mijn vader heeft een leuke man voor me gevonden! Heb zijn nummer hier, dus ga die zo een berichtje sturen. Hopelijk wordt dat wat.

Oke na deze reactie krijg ik nu gewoon heel erg het gevoel dat je aan het trollen bent. :')

Chiave

Hé maar dit is gewoon een nepaccount toch? Anders vind ik het echt sneu dat TS denkt dat dit dus normaal is. 30 jaar en dan dit. Come on!

Hilary, thanks voor het terugbrengen van de OP. Bokt-lintje voor jou. :))

melissac

sanasoufi schreef:
Yltje schreef:
Concurrentie is er pas als er klanten worden afgenomen. Dit zou louter elkaar informeren zijn. Dat gaat bij horecazaken ook zo hoor ;)

Boeiend, dan betalen zij (en jij dus ook) mijn toekomstige bijstand :o

Man o man o man.

Je hebt mensen die vinden dat "buitenlanders" om deze instelling terug naar hun eigen land moeten. En hoewel ik het daar mee eens ben, zouden ze dat ook met jou type volk moeten doen. Wat ga je hier lopen piepen dat je afgewezen word (waarop allemaal goede tips gegeven worden) en dan zo'n reactie plaatsen. Ik val van de ene in de andere verbazing, ik ben 23 en zit op mijn 3de echte "baan" allemaal in de administratieve branche en ik heb nog nooit langer als 1 week zonder werk gezeten. Ik ben altijd na 1 sollicitatie gesprek aangenomen en kon de eerstvolgende maandag altijd beginnen.

Een knappe sollicitatiebrief aangepast aan de vacature en een strakke cv met alle relevante ervaring is genoeg. Iedereen krijgt te maken met afwijzingen en zoals jij hem hebt ontvangen is een standaard en nette afwijzing. Ze kunnen al die 616 ( ;) ) sollicitaties niet per stuk gaan beantwoorden.

Dat gezellig uitkering trekken is daarbuiten ook niet zo simpel als jij denkt, wat anderen al aangeven is dat een berg papier werk en moet je daar ook overduidelijk inzet tonen wat betreft het solliciteren. Het word tijd dat ze volk zoals jij bij te kort aan inspanning een baan toewijzen, en dan hoop ik op plantsoentjes schoffelen en afval rapen, en bij weigering inhouding van de uitkering.

Zoveel mensen die klagen over de 'buitenlanders' die zo zouden zijn, nou ik denk dat er een hele hoop in hun handjes zouden knijpen met de kans om in een juwelier zaak of het bedrijf van je moeder te werken.

Ik hoop dat je wat oppakt van de mensen die goedbedoelde tips proberen te geven en dat dat doordringt. Maar ik heb weinig hoop voor je.

Succes met een man vinden en trouwen ( al denk ik dat dat met jou gebrek aan motivatie ook niet vlot zal verlopen. )

Edit; toppers die laatste reactie's, om te gieren dit. Dat iemand zo ongelovelijk respectloos kan zijn en zo in dr eigen waan wereld kan leven.[/quote]

Onmogelijk, ik ben afgestudeerd! Master Strafrecht, Erasmus Universiteit. Ik heb nog nooit gehoord dat ze iemand die universitair is opgeleid afval laten ruimen.[/quote]

Jij wel, zo gedraag je je anders niet. Echt waar wat een niveau.

Anoniem

Nee? Als je geen werk kan vinden en je wil de bijstand in, zul je op een gegeven moment toch echt onder je niveau moeten solliciteren.

Maar ik vraag me af of je dat papiertje daadwerkelijk hebt, of dat je een kleurplaat van internet hebt uitgeprint en deze zelf hebt ingekleurd. Dát kan natuurlijk ook.

Koper

sanasoufi schreef:
Onmogelijk, ik ben afgestudeerd! Master Strafrecht, Erasmus Universiteit. Ik heb nog nooit gehoord dat ze iemand die universitair is opgeleid afval laten ruimen.

Ik wel :j En ik heb nieuws voor jou: het gaat niet alleen om je opleidingsniveau.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wat een belediging! Update!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 20:03

Ik plaats hier een slotje voor overleg.

Anoniem

Re: Wat een belediging! Update!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 23:04

Gezien het verloop van het topic, is het overleg slotje definitief geworden na overleg.