Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Kun jij jouw bonuskaart gebruiken? Sorry mevrouw maar dat mag ik niet meer doen. Ja maar je collega doet het ook.
Vervolgens heb ik mevrouw maar verteld dat dat niet mijn probleem is en ik mij eigen aan de regels houd. Wat mijn collega doet is zijn probleem en niet de mijne
Vjestagirl schreef:purny schreef:Kun jij jouw bonuskaart gebruiken? Sorry mevrouw maar dat mag ik niet meer doen. Ja maar je collega doet het ook.
Vervolgens heb ik mevrouw maar verteld dat dat niet mijn probleem is en ik mij eigen aan de regels houd. Wat mijn collega doet is zijn probleem en niet de mijne
Toch vind ik dat heel krom, en vooral ontzettend klantonvriendelijk. Ik ben hem ook weleens vergeten, ik vind het ontzettend naar dat er dan niet gewoon ff n papiertje gescand kan worden.
purny schreef:Kun jij jouw bonuskaart gebruiken? Sorry mevrouw maar dat mag ik niet meer doen. Ja maar je collega doet het ook.
. Dat voelt best ongemakkelijk als een hele rij mensen meeluistert, maar ik denk dat het nog vervelender is voor de klant. 
. Mars schreef:Wat shadow zegt. Zolang de cultuur van 'stel je niet aan' of 'het hoort erbij' door onszelf in stand wordt gehouden door ongepast gedrag niet bespreekbaar te maken blijft er ook ruimte voor dat gedrag.
friendly schreef:Dus? Dan vind jij dat je een onbeschofte opmerking mag plaatsen omdat de klant de bonuskaart nie heeft/of wil pakken? Dan kan je het ook op een nettere manier aangeven. Mits get de waarheid vanuit het bedrijf is.
in elke andere supermarkt krijgt elke klant producten die in de aanbieding zijn voor de aanbiedingsprijs mee. Alleen bij de AH moet je perse zo'n bonuskaart hebben... idioot gewoon.
purny schreef:Het is nu ook gewoon opgelost. Maar de opmerking van klanten dat als m'n collega het doet dan moet ik het ook doen vind ik ook raar
purny schreef:friendly schreef:Dus? Dan vind jij dat je een onbeschofte opmerking mag plaatsen omdat de klant de bonuskaart nie heeft/of wil pakken? Dan kan je het ook op een nettere manier aangeven. Mits get de waarheid vanuit het bedrijf is.
Sorry maar wat m'n collega doet doe ik niet. Ik houd mij eigen aan hetgene wat mij is opgedragen.
.luuntje schreef:Mijn zusje werkt in de zorg met psychiatrische mensen.
Zij kreeg van de week van een boos iemand naar haar hoofd " koopmaar een dildo".
Zusje kon er om lachen. Haar man heeft gelijk een idee voor een verjaardagscadeau.
Ik betaal altijd eerst voordat ik een verpakking in de winkel open maak.
Behalve 1x. Ik was enorm verkouden en het stroomdemijn neus uit.
Snel zakdoekjes gekocht, maar redde het niet tot na de kassa.
Kassamevrouw vond het niet erg gelukkig.
Zolang je de winkel maar niet uitloopt zonder te betalen.