Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Lucy_121 schreef:esmee1233 schreef:Aaah lekker naar je paardje Lucy! Have funn!
Ik moet echt nog even tot donderdag/vrijdag wachten voordat ik weer naar stal kan... Daz moet het nog even zonder mij doen haha
Ja thanks, het is al weer veel te lang geleden. Hoe is het nu met daz? Gaat het goed in de nieuwe groep?
Hannah schreef:Hoi iedereen ik moet helaas ook weer naar school over twee weken dus zou ik mij ook mogen melden?
Ik ben Hannah 15 jaar oud en ik ga naar 4 gymnasium. Mijn school werkt alleen een beetje anders dan die van jullie, want mijn lessen duren maar 45 minuten en ik heb nog geen profiel hoeven kiezen; alleen een kant. Wat voor mij de béta kant was met Frans economie en latijn als keuzevakken (en alle binas vakken wiskunde A en B etc) verder heb ik nog Duits en beeldende vorming als extra vakken.
Ik heb trouwens ergens voorbij zien komen dat er nog een Hannah in dit topic zit toevallig!
_Floortje schreef:Hannah schreef:Hoi iedereen ik moet helaas ook weer naar school over twee weken dus zou ik mij ook mogen melden?
Ik ben Hannah 15 jaar oud en ik ga naar 4 gymnasium. Mijn school werkt alleen een beetje anders dan die van jullie, want mijn lessen duren maar 45 minuten en ik heb nog geen profiel hoeven kiezen; alleen een kant. Wat voor mij de béta kant was met Frans economie en latijn als keuzevakken (en alle binas vakken wiskunde A en B etc) verder heb ik nog Duits en beeldende vorming als extra vakken.
Ik heb trouwens ergens voorbij zien komen dat er nog een Hannah in dit topic zit toevallig!
Bij mij werkt het precies hetzelfde Alleen ik heb Duits ipv Frabs