Havo 4!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blackbirb

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 07:23

Wat een onzin dat je je mobiel niet mee mag nemen. Dat je er niet op mag tijdens activiteiten snap ik wel, maar als er wat is gebeurt en iemand probeert je te bereiken?

Maar alsnog, de ardennen is wel superleuk hoor. Wat ga je allemaal doen?

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:19

Ja precies dat is ook waarom ik ga vragen of een docent t bij zich kan houden vind het ook echt nergens over gaan en je koffers doorzoeken vind ik echt een breuk op je privé zaken..

Ik ga abzeilen maar ik ben een angsthaas dus nee dank u mountainbiken bonte avond we moeten zelf koken en een ckv opdracht in Maastricht

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 23:35

Inderdaad best apart dat ze je mobiel innemen. Anders stop je 'm in je BH :'). Nee maar veel plezier :).
Vrijdag mn eerste toets, Duits SO. Nog niet echt geleerd, oeps.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:31

deksel schreef:
Inderdaad best apart dat ze je mobiel innemen. Anders stop je 'm in je BH :'). Nee maar veel plezier :).
Vrijdag mn eerste toets, Duits SO. Nog niet echt geleerd, oeps.

Goed begin van je schooljaar :P

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:34

Gaan jullie ook naar het horse event? :)

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:59

Morgen ochtend ben benieuwd vorig jaar ook geweest en we maken er een heel klassen uitje van :D

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:41

Hoihoi, even een vraagje; Welke boeken lezen jullie voor school? Ik heb 'op klaarlichte dag' bijna uit. Ik houd heel veel van lezen, maar eigenlijk alleen thrillers... helaas mogen het niet alleen thrillers zijn, dus welke boeken zijn jullie favoriet? Het moeten uiteraard wel volwassen boeken zijn ;) .

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:49

Het is wel een beetje aan het doodgaan hier ...

Hebben jullie het ook allemaal zo ontzettend druk ? Ik vind het echt ff wennen vergeleken met de derde klas.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:22

_Femkeeex schreef:
Het is wel een beetje aan het doodgaan hier ...

Hebben jullie het ook allemaal zo ontzettend druk ? Ik vind het echt ff wennen vergeleken met de derde klas.

Ik heb het ook druk en ik vind het ook wennen vergeleken met vorig jaar ik ben drie keer pas om half 6 thuis dus van paardrijden komt niet meer zoveel nu het ook nog eens snel donker wordt. Ik heb nog geen cijfers terug en nu vier pw'en gehad.

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:15

Ik vind het wel zwaar maar ik zit nu wel alweer in het ritme dus tot nu toe is het goed te doen heb al een 7,2 voor natuurkunde terug en een 5,5 voor wiskunde b maar dat proefwerk was ook extreem slecht gemaakt dus was daar juist blij mee :\

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:57

@caroline52
Hoe was het in de Ardennen?

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 13:40

Mijn toetsweek is vandaag begonnen, dus hier ook behoorlijk druk... Mijn paard staat inmiddels al bijna een week stil :( .

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:56

hmm, ik merk dat iedereen het superdruk heeft. Vreemd eigenlijk! Aangezien ik momenteel met reistijd en huiswerk meegerekend, meer uren maak dan een gemiddelde volwassenen. Ik ben in totaal 42 uur per week bezig, terwijl gemiddeld 38 uur veel is voor volwassenen. Urgh, hier kan ik zo gefrustreerd van raken.

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:33

AmyLyklama schreef:
hmm, ik merk dat iedereen het superdruk heeft. Vreemd eigenlijk! Aangezien ik momenteel met reistijd en huiswerk meegerekend, meer uren maak dan een gemiddelde volwassenen. Ik ben in totaal 42 uur per week bezig, terwijl gemiddeld 38 uur veel is voor volwassenen. Urgh, hier kan ik zo gefrustreerd van raken.

Precies dit ja! Ik merk dat is steeds vaker trainingen af moet zeggen, omdat ik mijn schoolwerk nog niet af heb. (Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen :') )

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 19:36

AmyLyklama schreef:

Ik ben met alleen de lessen en reizen al 38 uur kwijt en dan elke dag nog sowieso 1.5 uur huiswerk maken en in de weekenden nog meer dan 1.5 uur. Pffff en nu het ook nog zo vroeg donker word kan ik ook niet smiddags huiswerk maken en savonds rijden en al helemaal niet 2 ponys op 1 dag rijden en/of longeren |( . Gelukkig doe ik geen VWO meer dan was het vast nog veel drukker geweest

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 19:49

Ah, balen dat jullie het zo druk hebben. Bij mij valt het wel mee, ik maak zvm in de les/kwt-uren. Gelukkig genoeg tijd voor vrienden, vriendlief en verzorgpaard(en)lief...

Hebben jullie al veel cijfers terug? En wanneer is jullie eerste toetsweek? Mijne de week na de vakantie, moet heel veel leren maar mijn hele vakantie is al ingepland XD.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 20:27

deksel schreef:
Ah, balen dat jullie het zo druk hebben. Bij mij valt het wel mee, ik maak zvm in de les/kwt-uren. Gelukkig genoeg tijd voor vrienden, vriendlief en verzorgpaard(en)lief...

Hebben jullie al veel cijfers terug? En wanneer is jullie eerste toetsweek? Mijne de week na de vakantie, moet heel veel leren maar mijn hele vakantie is al ingepland XD.

Ik heb nog geen 1 cijfer terug en mijn eerste toetsweek is pas in Januari om ons niet gelijk te overladen met toetsen doen we de eerste toetsweek niet mee en die zou na de vakantue zijn geweest.

julia444

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 20:35

sorry dat ik zo laat binnen kom vallen, maar ik had nog geen 25 berichten en kon dus niet reageren! :(
maar ik heb wel meegelezen natuurlijk.
Deksel zit jij in wageningen op school? voor zover ik weet is onze school de enige die kwt heeft.
En ik heb net ook mijn eerste toetsweek gehad, maar het valt mee hoe druk ik het heb gehad. ik moet wel zeggen dat ik er ook best makkelijk vanaf kom vergeleken met anderen, maar ik ben nogal lui :+
ja ik heb al 5 cijfers terug

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 21:54

julia444 schreef:
sorry dat ik zo laat binnen kom vallen, maar ik had nog geen 25 berichten en kon dus niet reageren! :(
maar ik heb wel meegelezen natuurlijk.
Deksel zit jij in wageningen op school? voor zover ik weet is onze school de enige die kwt heeft.
En ik heb net ook mijn eerste toetsweek gehad, maar het valt mee hoe druk ik het heb gehad. ik moet wel zeggen dat ik er ook best makkelijk vanaf kom vergeleken met anderen, maar ik ben nogal lui :+
ja ik heb al 5 cijfers terug

Nee, wel in de buurt van. Ede haha. Zit jij toevallig dan op het Pantarijn?
Wel meer scholen hebben KWT denk ik, misschien onder een andere naam?
Want iedereen moet een bepaald aantal uren op school per week doorbrengen, red je die uren niet met je rooster, vul je die bij met KWT'tjes (eerder KU'T-uren tho..).

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 23:17

Ik denk dat ze dat bij ons studiehuis uren noemen? Ik heb die niet want ik kom makkelijk aan mijn uren :\

julia444

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:07

Ja, was niet veel aan te raden natuurlijk aangezien er maar een school zit in wageningen. Ik wist helemaal niet dat er ook een school in ede zat (mhhh misschien mijn wat aan mijn wereldkennis doen, haha) dat is veel dichterbij voor mij! Ja ik heb nog van niemand anders die ik ken gehoord dat ze net zoiets hebben, maar het zal vast. Ja k*t uren zeker, in de onderbouw was het nog lekker je insta bijwerken, maar nu...
Caroline, jij hebt toch ook wel een redelijk moeilijk pakket? Den dat ik dan ook wat bij zou moeten werken.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:41

julia444 schreef:
Ja, was niet veel aan te raden natuurlijk aangezien er maar een school zit in wageningen. Ik wist helemaal niet dat er ook een school in ede zat (mhhh misschien mijn wat aan mijn wereldkennis doen, haha) dat is veel dichterbij voor mij! Ja ik heb nog van niemand anders die ik ken gehoord dat ze net zoiets hebben, maar het zal vast. Ja k*t uren zeker, in de onderbouw was het nog lekker je insta bijwerken, maar nu...
Caroline, jij hebt toch ook wel een redelijk moeilijk pakket? Den dat ik dan ook wat bij zou moeten werken.

Er zitten echt onwijs veel scholen in Ede :'). Pallas, het Streek (x2), Groenhorst, Marnix, CHE, ROC A12 (laatste twee zijn geen middelbare maar toch)... In de onderbouw had ik nog geen KWT'tjes.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:37

Hebben jullie ook het probleem dat er eigenlijk niemand is die je echt aardig vindt. Ik vond 2 mensen aardig. Met de ene zou ik samenwerken en toen ging ze snel met iemand anders en deed net alsof ze het niet meer wist terwijl er duidelijk te merken was dat ze toch liever met het andere meisje wilde samenwerking.het 2e aardige meisje is aardig maar ik weet niet zo goed als ze mij ook aardig vindt want als ik alleen zit gaat ze bijna altijd naast anderen zitten dus ik weet het niet zo goed.

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:02

Ik was onwijs opgelucht want bij vrijwel elke klas die ik heb ken ik mensen die ik ken en waar ik goed mee op kan schieten dus ik was super opgelucht want ik ben zoiemand die je moet kennen en dat je er dan lol mee hebt... Een vriendin van mij doet ook 4 havo die is ook nogal alleen dit jaar vind dat altijd zo banketstaaf..
Enige probleem wat ik wel heb met vrienden dit jaar is dat een van m'n beste vriendinnen wel gaan roken en zoizo domme dingen gaan doen met verkeerde jongens dat vind ik wel jammer en zit mij ook wel dwars zeker omdat ik hele beschermend ben over vrienden...

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:09

julia444 schreef:

Redelijk :) ik heb
Wiskunde b
Economie
Geschiedenis
M en o
Natuurkunde
Tekenen
Ckv
Engels
Nederlands
Lo

Met dyscalculie en een vorm van dyslectie