Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Nee maar veel plezier
.
. _Femkeeex schreef:Het is wel een beetje aan het doodgaan hier ...
Hebben jullie het ook allemaal zo ontzettend druk ? Ik vind het echt ff wennen vergeleken met de derde klas.
. AmyLyklama schreef:hmm, ik merk dat iedereen het superdruk heeft. Vreemd eigenlijk! Aangezien ik momenteel met reistijd en huiswerk meegerekend, meer uren maak dan een gemiddelde volwassenen. Ik ben in totaal 42 uur per week bezig, terwijl gemiddeld 38 uur veel is voor volwassenen. Urgh, hier kan ik zo gefrustreerd van raken.
) AmyLyklama schreef:hmm, ik merk dat iedereen het superdruk heeft. Vreemd eigenlijk! Aangezien ik momenteel met reistijd en huiswerk meegerekend, meer uren maak dan een gemiddelde volwassenen. Ik ben in totaal 42 uur per week bezig, terwijl gemiddeld 38 uur veel is voor volwassenen. Urgh, hier kan ik zo gefrustreerd van raken.
. Gelukkig doe ik geen VWO meer dan was het vast nog veel drukker geweest deksel schreef:Ah, balen dat jullie het zo druk hebben. Bij mij valt het wel mee, ik maak zvm in de les/kwt-uren. Gelukkig genoeg tijd voor vrienden, vriendlief en verzorgpaard(en)lief...
Hebben jullie al veel cijfers terug? En wanneer is jullie eerste toetsweek? Mijne de week na de vakantie, moet heel veel leren maar mijn hele vakantie is al ingepland XD.

julia444 schreef:sorry dat ik zo laat binnen kom vallen, maar ik had nog geen 25 berichten en kon dus niet reageren!![]()
maar ik heb wel meegelezen natuurlijk.
Deksel zit jij in wageningen op school? voor zover ik weet is onze school de enige die kwt heeft.
En ik heb net ook mijn eerste toetsweek gehad, maar het valt mee hoe druk ik het heb gehad. ik moet wel zeggen dat ik er ook best makkelijk vanaf kom vergeleken met anderen, maar ik ben nogal lui
ja ik heb al 5 cijfers terug
julia444 schreef:Ja, was niet veel aan te raden natuurlijk aangezien er maar een school zit in wageningen. Ik wist helemaal niet dat er ook een school in ede zat (mhhh misschien mijn wat aan mijn wereldkennis doen, haha) dat is veel dichterbij voor mij! Ja ik heb nog van niemand anders die ik ken gehoord dat ze net zoiets hebben, maar het zal vast. Ja k*t uren zeker, in de onderbouw was het nog lekker je insta bijwerken, maar nu...
Caroline, jij hebt toch ook wel een redelijk moeilijk pakket? Den dat ik dan ook wat bij zou moeten werken.
. Pallas, het Streek (x2), Groenhorst, Marnix, CHE, ROC A12 (laatste twee zijn geen middelbare maar toch)... In de onderbouw had ik nog geen KWT'tjes. julia444 schreef:Caroline, jij hebt toch ook wel een redelijk moeilijk pakket? Den dat ik dan ook wat bij zou moeten werken.
ik heb