Ook als ik me bedenk dat ik over 4 jaar 'al' 20 ben dan denk ik ook wel van jeetje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook als ik me bedenk dat ik over 4 jaar 'al' 20 ben dan denk ik ook wel van jeetje

maar ik ben ook wel weer blij, want dat betekent dat ik bijna van de middelbare school af ben
studeren/een opleiding doen lijkt mij echt zo veel leuker! Dat is tenminste iets waar ik zelf voor gekozen heb en wat ik zelf wíl leren.
Het voelt namelijk echt als vorig jaar dat ik in de tweede/derde zat.
. Quanneh schreef:Ah dat is wel een heel vervelend rooster Sanne! Hoelang heb je dat?
Morgen krijg ik mijn rooster en dus ook klassenindeling; ik ben heel nieuwsgierig maar tegelijkertijd ook best bang
bestekhaha schreef:Ik heb wel zin in studeren..! Lijkt me echt leuk op de universiteit (ik wou eerst hbo gaan doen hierna, maar de universiteit spreekt me toch ook wel erg aan, dus denk toch dat ik dat ga doen).
Wel zit ik er nu aan te denken om eerst een tussenjaar nemen, het lijkt me fijn om even uit het schoolleven te zijn.
Dat lijkt inderdaad niet een heel fijn rooster, Sanne! Kan je zelf niet iets via de roosterkamer regelen waardoor je rooster wat fijner wordt? Bij ons kan dat soms wel.
Quanneh schreef:Moet je persé aanwezig zijn bij die daltonuren? (Nog nooit van gehoord eigenlijk)
Ja ik heb stiekem ook wel zin in studeren! En om dan op kamers te gaan en mijn studentenkamer in te richten enzo

. Wij moeten ook een paar uur zelf invullen, zijn verplichte uren dus gewoon aanwezig zijn. Niet dat dat vorig jaar altijd lukte haha
Ik zou dat niet eens kunnen betalen aangezien ik geen (bij)baantje heb en ik zou dan veel minder vaak naar de paarden kunnen gaan. Daar heb ik het dan wel voor over om elke dag met de trein naar Utrecht en weer naar huis te gaan
En ik ben ook niet zo "sociaal" met nieuwe mensen leren kennen

Ik moet ook nog een nieuwe rugzak kopen, ik heb m'n vorige 4 jaar lang gehad maar die valt nu echt uit elkaar. Hebben jullie trouwens een rugzak of een "handtas"? Ik zelf vind een rugzak fijner, ik zou het echt irritant vinden om zoveel gewicht steeds aan 1 arm mee te moeten sjouwen

Echt een heerlijke tas, wil niks anders meer!
Maar goed eerst maar eens slagen