Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fleur_Laura schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hier conclusies uit gaat trekken. Sommige mensen hebben namelijk naar omgevingsfactoren gekeken (vrouw, baby) en anderen niet. Je kan daarom ook niet (zeker) zeggen dat mannen met baby onaantrekkelijker worden gevonden (als blijkt dat deze mannen daadwerkelijk lager scoren).
Selka schreef:Ir111 schreef:
Blij dat ik niet de enige ben.Al kwijlende koters maken zelfs een woest aantrekkelijke vent minder leuk.
Inderdaad gedverdemme!!
Wel jammer dat bij de cyclus >28 dagen niet aangegeven kon worden. Wil geen kinderen en dus ook niet ongesteld zijnhaha
Hhilde schreef:Dan ben je je dus verschrikkelijk bewust van die babies en in je onderbewustzijn laat je het misschien toch positief of negatief meerekenen
Laurahh schreef:Fenrir schreef:Ah, vandaar zeker de vraag wat je geaardheid is.Apart dat vrouwen mannen met een partner aantrekkelijker zouden vinden trouwens.
Ja inderdaad, ik vind mannen met een partner juist minder aantrekkelijk.
Betekent dat het geen beschikbaar relatiemateriaal is..
mooney schreef:De vrouwen moesten ook aantrekkelijk zijn. Bij de foto's met vrouwen wordt er namelijk gekeken of we 'mate choice copying', ook wel wedding ring effect, kunnen aantonen. Dit houdt in dat vrouwen mannen met een partner onbewust aantrekkelijker vinden. Dit werkt echter alleen als de vrouwelijke partner aantrekkelijk is.
Ik zal het aan de groep doorgeven dat onze selectie mannen beter had gekund
A3a1 schreef:Nanda schreef:mogen alleen jonge mensen deze enquete invullen? Als ik mijn leeftijd invul > 38 jaar en dan op ''volgende'' druk kom ik direct op het eind van de enquete
Gek heb ik ook gedaan maar kon wel antwoorden.