Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tcm62 schreef:Shadow, is dat niet een beetje te idealistisch je laatste alinea?
Lielle schreef:Klopt helemaal dat het deels aangeboren en deels afhankelijk is van je omgeving. Maar dat geldt toch voor veel meer dingen? Hoe hard ik ook werk, ik zal nooit een goed kunstenaar of een topsporter worden. Maar daarom kies ik voor een richting waar ik wel goed in ben, en doe ik de rest (dwz alleen paardrijden, kunstenaar zal ik nooit worden) voor mijn lol. En dan kan ik jaloers zijn op Michael Jung, maar dat levert me niets op.

Tobbes schreef:Babeth,
Ik vindt dat erge ikke en rest kan stikken mentaliteit.
Juist door te werken kan je een bijdrage leveren voor de zorg aan oudere en zieke mensen die we in dit land hebben en mensen die niet kunnen werken.
Tobbes schreef:Juist door te werken kan je een bijdrage leveren voor de zorg aan oudere en zieke mensen die we in dit land hebben en mensen die niet kunnen werken.
bruintje123 schreef:Maar gaan dan gewone prijzen van de alledaagse dingen niet gruwelijk omhoog.
Want mensen hebben geld dus er moet maar betaald worden.
En dan ineens is die euro niets meer waard en moet er naast dat basisloon weer volop gewerkt worden.
Ondertussen heb ik een vrij indrukwekkende CV, veel ervaring dus kom altijd wel weer aan een baan Lielle schreef:Ik schrik echt als ik lees hoeveel mensen hun werk niet leuk vinden. Ik ben zo blij dat ik weer kan werken, heb het verschrikkelijk gevonden om doelloos thuis te zitten.