Ik leer nu voor bedrijfsadministrateur maar ik hoop hier over een jaar of 8 accountant oid neer te kunnen zetten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarjanB schreef:Picassox schreef:Ik ben docent op een Paardenhouderij en Paardensport opleiding. Ook erg leuk, maar niet iets wat ik voor ogen had vroeger.
Daarnaast geef ik paardrijles en ben ik dus instructrice.
Dat wil ik ook! Heb meerdere keren gesolliciteerd in Barneveld maar heb geen diploma voor onderwijs (wel orun haha)
Ben nu journalist en schrijf voor het grootste agrarische blad van NL (schrijf over koeien)
ArankaM schreef:Annem84 schreef:Ik werk als product ontwikkelaar bij een groothandel.
Ik maak recepten en stel maaltijden samen voor de zorg, maar ook kant en klaar maaltijden in de supermarkt.
De recepten die we maken maak ik eerst in het klein zelf en vervolgens volgen we het proces als het in groot in de productie gemaakt wordt.
We hebben nu een leuke opdracht van een restaurant keten om wat producten voor hun te maken. Deze ben ik nu mee aan het namaken.
Oh dat is gaaf! Ik ben in september begonnen met de opleiding voedingsmiddelentechnologie in Den Bosch en dat bevalt erg goed.
Picassox schreef:[
Oh echt? Grappig zeg! Ja, ik heb wel m'n onderwijsbevoegdheid en verschillende paardgerelateerde opleidingen gedaan. Momenteel echt heel erg naar m'n zin daar!
heb er zelf met veel plezier gezeten. Wil volgend jaar een opleiding gaan doen dus misschien wel mn bevoegdheid halen.
)
F_inley schreef:Ik ben nanny![]()
Hiervoor werkte ik op een kinderdagverblijf en bso
Is ook wat ik altijd voor ogen heb gehad
Wat leuk! Ben je dat dan ook geworden via Görtz & Crown of heb je de nanny-opleiding in Engeland gedaan?
Ik ben namelijk ook nanny. Ik werk nu bij een gezin waarmee ik heel Europa doorreis. Zij hebben hun eigen springstal.
Nee ik ben het gewoon met mijn spw papieren ben het ook niet fulltime maar drie dagen per week. Is hier in nl nog een beetje in opmars je hebt hier meer gastouders maar als nanny doe je net wat meer en word je beter betaald.
In september krijg ik er een tweede gezin bij voor de overige dagen.
Wel leuk zo heel Europa door!
Leuk! Ik ben ook nanny/oppas/gastouder hoe je het wil noemen.
F_inley word je via een gastouderbureau uitgezonden of hoe gaat het bij jou in zijn werking? Omdat je zegt dat je geen gastouder bent.
Ik val gewoon onder de noemer gastouder, maar bepaal wel mijn eigen uurtarief en bespreek met de ouders wat ze willen kwa opvang.
Ik werk wel via een nanny bureau mijn uur tarief staat gelijk aan mijn uur tarief via cao van de kinderopvang en omdat ik al vijf jaar meeloop is dat al best wat. Verder is alles in overleg met de ouders