(oude telefoon)
Het is een iphone 4c.
Aansluiten op pc heeft ie nooit gedaan nee.
Gaat ook niet, we hebben geen pc.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik gebruik mijn laptop ook vrijwel nooit, heb 'm alleen omdat ik 'm al had zeg maar. cynthiar schreef:Hebben jullie echt geen pc? Ook geen laptop?
Dan hebben jullie ook geen internet?

eilleen333 schreef:Zoon is 22 en zit niet op school. Hij heeft genoeg aan zijn telefoon en samsung tablet.Maar voor school heeft je zoon toch wel een computer nodig? Ik red het echt niet zonder.
Maar je behoort tot eenzeldzame groep mensen, haha! Behalve mijn oma ken ik niemand zonder computer.
Zelf gebruik ik mijn laptop ook weinig, eigenlijk alleen voor mijn studie.
Liesje89 schreef:Ik heb hem ook voor je ingevuld. Ik ben een ontzettende switcher -iPhone 2, Samsung Galaxy S2, iPhone 4s, Galaxy S4, en nu een A5- maar ben nu toch echt klaar met Samsung nadat ik nu met mijn 3e Samsung telefoon weer eigenlijk niet tevreden ben over een hoop dingen. Samsung tablet idem dito, heb nu gelukkig sinds een week een iPad en het is een hele opluchting..
Hoop last van virussen, 180 niet te verwijderen Samsung apps waar ik helemaal niet op zit te wachten en een ontzettend sloom systeem, een scherm wat om de haverklap uit valt en heet wordt en een batterij die absoluut niet doet wat Samsung doet geloven..
Nog een half jaartje, en dan ren ik gauw terug naar Apple
Mizora schreef:Een bolle batterij is een fabrieksfout en kon dus met garantie vervangen worden. Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom Liesje steeds toch terug naar de Samsung is gegaan als het steeds niet beviel. Overigens is de A5 een middeklasser en dus niet te vergelijken met een iPhone.
Mizora schreef:Een bolle batterij is een fabrieksfout en kon dus met garantie vervangen worden. Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom Liesje steeds toch terug naar de Samsung is gegaan als het steeds niet beviel. Overigens is de A5 een middeklasser en dus niet te vergelijken met een iPhone.