Welk beroep zou jij wél willen doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:25

DeEenhoorn schreef:
Youtuber :D er zijn zoveel mensen die genoeg abbonees hebben en geld met hun kanaal verdienen dat ze ervan kunnen leven.

Ik zit soms weleens te verzinnen wat nog origineel is en ook geld verdient op die manier. Helaas ben ik gewoon niet creatief genoeg daarvoor .... heel jammer -O-

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:32

idinn schreef:
DeEenhoorn schreef:
Youtuber :D er zijn zoveel mensen die genoeg abbonees hebben en geld met hun kanaal verdienen dat ze ervan kunnen leven.

Ik zit soms weleens te verzinnen wat nog origineel is en ook geld verdient op die manier. Helaas ben ik gewoon niet creatief genoeg daarvoor .... heel jammer -O-

Iets met paarden? Gericht op bijvoorbeeld alleen rijden,want er zijn kanalen die zich al op meer dan dat richten en dan is alles wat oppervlakkiger uitgelegd (paardenpraattv/paardrijden met plezier)

Druif_01

Re: Welk beroep zou jij wél willen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:24

Het beroep dat ik het allerliefst zou willen is ook precies hetgeen dat ik nu doe: politieagent. Ik kan me oprecht ook geen ander beroep voorstellen dat ik zou willen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:31

Ik zie mezelf later als journaliste, en als strijder voor het feminisme. Ik ben gelukkig op het goede carrierepad om beide te gaan doen :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:54

Ik zou wel bij National Geographic willen werken. Achter de camera ofzo natuurfilms maken.
Of bij de IFAW maar dan ook in het veld.
Vroeger als kind had ik veel interesse in vulkanen...erg jammer dat dat later in paarden overging.

Fehu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:47

Nadat ik boswachter had genoemd, zat ik me eigenlijk te bedenken dat Storm Chaser a la Reed Timmer ( <<) ) me ook wel erg gaaf lijkt. Tornado's onderscheppen, bestuderen, zover komen dat de touchdown en het pad te voorspellen valt. Ja, dat lijkt me super interessant en gaaf!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:51

Ik zou later heel graag verpleegster bij de Marine willen worden, Forensisch onderzoekster lijkt me ook heel gaaf.. En als dat niet lukt wil ik bij de bereden politie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:05

Werken als medisch beeldvormer/echografiste in het leger.

Werk nu in een gewoon ziekenhuis en stiekem is dit ook al mijn droombaan. Maar ooit mee op uitzending naar een veldhospitaal trekt mij nogsteeds wel.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 14:04

Ik zit in het onderwijs en dat vind ik enorm leuk, maar wat ik ook erg leuk vind:

- rechter
- als jurist werken in een TBS-inrichting of jeugdgevangenis
- acteur
- scriptschrijver
- danser
- dierenarts
- boswachter
- beroepsruiter / trainster
- musicus