Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ijssnuiver schreef:Ik had het gezien op facebook inderdaad, heftig hoor!
Ik heb later op de avond nog heerlijk gegeten in Groningen, geen last gehad van rellen.
Ik mag vanavond weer sluiten, zal wel laat worden

LauraMc schreef:Hoi allemaal!ijssnuiver schreef:Ik had het gezien op facebook inderdaad, heftig hoor!
Ik heb later op de avond nog heerlijk gegeten in Groningen, geen last gehad van rellen.
Ik mag vanavond weer sluiten, zal wel laat worden
Ja, was gelukkig rustig bij ons met de rellen. Haha, toevallig bij ons gegeten?![]()
Heb zo om 14 weer een afspraak staan bij Huize Maas voor de nieuwe menukaart, en daarna door naar het werk, open tot sluit. Zal wel een uurtje of 14 worden vandaag, 'helaas' word ik niet meer per uur betaald haha!

. Ik ben nu 15 en werk sinds 2 maanden in de horeca, bediening. Nu krijg ik heel vaak vragen of dat wel mag, maar in het restaurant serveren we geen alcohol (vanwege geloof). Volgens mij mag je als 15 jarige niet in de avond werken maar okee.. _Yasmine_ schreef:Hier gisteren weer dagje gedraaid van 8 uur, lekker volle bak. Tafels twee keer weg kunnen geven
Productieve avond, liep ook soepel!
Loop er nog wel eens tegenaan dat ik als oproepkracht minder ben ingespeeld op hen dan zij op elkaar.
Wanneer ik er dan tussenloop wordt er nog steeds niet overlegd en "moet ik maar weten waar iedereen geweest is".. Wat dus niet werkt aangezien we niet met wijken of taken werken. Gisteren gelukkig nog een oproepkracht aanwezig! dus fijn in overleg alles en wist iedereen precies wat er gedaan moest worden
Eline_S_S schreef:Nouja, dan ga ik mij als niet-actieve bokker ook maar melden. Ik ben nu 15 en werk sinds 2 maanden in de horeca, bediening. Nu krijg ik heel vaak vragen of dat wel mag, maar in het restaurant serveren we geen alcohol (vanwege geloof). Volgens mij mag je als 15 jarige niet in de avond werken maar okee..
Ik ben verder niet van plan om dit in mijn toekomst te gaan doen (wil iets met azielzoekers doen), maar gewoon als bijbaantje voor nu.
Alleen nou had ik een vraagje. Hoe zit het bij jullie met de fooien?
Chouchou schreef:Hier ook weer een avondje werken erop zitten. Het was hier een typische zondagavond: hartstikke druk tussen 6 en half 8 en tegen half 9 gaan veel mensen al weer naar huis met hun kinderen.
Vandaag ook weer een 'grappige' gast, ik kwam een aantal soepen brengen en hij vroeg waar zijn haaienvinnensoep was. Die soep hebben wij niet... Maar dat kreeg hij altijd als hij kwam eten, zei hij. Ik had er nog nooit van gehoord, dus ik vragen of het echt serieus was, en ja hoor iedereen aan tafel (gewoon een gezin inclusief opa en oma) was ervan overtuigd dat meneer altijd haaienvinnensoep kreeg. Ik moest het maar even aan mijn bazin vragen. Nou goed, dus terwijl het belletje uit de keuken ook blijft ringen ik snel naar die soep vragen, en zij kende de mensen wel ja, was een grapje... 2 minuten later hoor ik mijn collega ook vragen of we haaienvinnensoep hebben voor meneer. Hij is dus leuk iedere collega afgegaan om zijn grapje uit te voeren. Uiteindelijk heeft hij tomatensoep gehad
Daarna diner, en dan ineens *poef* iedereen naar huis.