Ik ben Marlies en ga dit jaar 4 vwo doen, ik heb 3 jaar gymnasium gedaan maar ik wilde stoppen met latijn en grieks

Als profiel heb ik NG gekozen met natuurkunde, kan ik lekker de (dier)geneeskunde kant op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zaldi schreef:O god mensen ik heb het totaal niet gevolgd sorryik zal proberen iets vaker te reageren, maar denk dat ik het nog druk ga krijgen dit jaar
![]()
Iedereen succes die weer gaat beginnen en die alweer begonnen is!
Ik moet weer 1 september. Moet dan boeken en rooster halen en heb een of andere jaaropening. De dag erna gelijk beginnen helaas.
Edit: ik haat boeken kaften ook zoo ergheb er echt totaal geen geduld voor haha. Maar ga het dit jaar net als vorig jaar met een vriendin doen, dus dat is wel leuker
elle108030 schreef:hahaha succes myrthe. ik kan zelf niet over weg met kinderen dus respect![]()
ik heb zelf een paar dagen geleden bij de mcdonalds gesolliciteerd, moeders wilt dat ik ga werken
Kashmino schreef:Ook mijn moeder wil dat ik ga werken, het liefst bij de supermarkt maar dat heb ik maar snel ongedaan gemaakt. Nu sta ik ingeschreven bij een plaatselijk restaurant om te afwassen. Gelukkig hoef ik pas te werken vanaf volgend jaar maartBen nu nog geen 15 namelijk
Poek schreef:Ik heb al werk![]()
Is ideaal voor mij; eens in de 3 weken een zaterdagochtend (6 uur lang). Dan ben ik niet het hele weekend bezig met werken & paarden (want op zondag doe ik de paarden), maar heb ik 2 van de 3 keer gewoon een vrije zaterdagEn ik verdien natuurlijk best wel wat money