8e is voor mij het laatste, tot 16.05, 10e zou dan tot 17.45 duren dus dat wordt een beetje laat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xnaomivdh schreef:Hebben jullie trouwens al enig idee wat jullie na de middelbare school willen gaan doen/studeren?
Richting weet je denk ik al wel, omdat je een profiel hebt gekozen. Maar weten jullie ook al een specifieke richting/studie?
xnaomivdh schreef:Hebben jullie trouwens al enig idee wat jullie na de middelbare school willen gaan doen/studeren?
Richting weet je denk ik al wel, omdat je een profiel hebt gekozen. Maar weten jullie ook al een specifieke richting/studie?
) dus ik moet iets zien te vinden dat ik écht leuk vind. Maar goed in verdiepen dit en volgend jaar.
Merula123 schreef:xnaomivdh schreef:Hebben jullie trouwens al enig idee wat jullie na de middelbare school willen gaan doen/studeren?
Nope, nog helemaal niets![]()
Ook geen richting ofzo, ik vind niets echt heel leuk (althans, waar studies van zijn...)