Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
! (Erg veel verstand van al zeg ik het zelf
!)Rachelle_K schreef:Ik weet echt totaal niet wat ik kan verwachten, ik laat het allemaal maar op me af komen. Ik maak mezelf altijd veel te druk om niks, echt stom.
Ik heb dat ook Melanie, mijn vorige school was echt super georganiseerd allemaal en alles strak en goed gepland, dat is nu natuurlijk maar even afwachten.. Ik denk dat het nog erg kan tegenvallen haha
Isabel_k schreef:Het is ook anders. Je wordt volwassen behandeld als een gelijke, maar het niet alleen maar leuk.
Beloven schreef:Als er hulp nodig is bij een laptop zoeken bied ik me graag aan om te helpen! (Erg veel verstand van al zeg ik het zelf
!)
Ik ga zowiezo mams even lief aankijken als ik lijstje binnen heb wat ik nodig heb.
) heb jij al wel een intakedag gehad oid? Waar ga jij de opleiding doen? 
)
!
) in de opleiding die ik nu doe. 
)
Beloven schreef:Via internet zijn gewoon de grote computer bedrijven hoor. Vaak kan je ze ook ophalen. Ik heb mijn hele PC van €3000 ook zo besteld. Scheelt ne gewoon €200 ofzo.
Je hebt zoveel soorten 13,3" haha:+
17" is onhandig groot om mee te nemen, 13" is handig in de trein etc. Maar 15" is fijn om mee te nemen en op school.
. Heb dit jaar me diploma VMBO BBL diploma gehaald, en ik ga dus een niveau 2 opleiding doen. Ik doe momenteel niks met paarden maar dat ben ik nog wel weer van plan
!