Marije_jiplover schreef:Het is alsnog niet zo dat je per definitie in C meer kans hebt dan in D.
En iemand die via mbo-hbo of havo-mbo inloot, heeft iig behoorlijk wat moeite gedaan om ingeloot te kunnen worden en is de motivatie om ook de universitaire opleiding te voltooien, waarschijnlijk wel heel groot.
Wat niet zegt dat die van iemand met VWO in klasse D niet groot is overigens.
Maar je hebt je P niet nodig om ingeloot te kunnen worden, want je vwo diploma is daae al voldoende voor.
maar ik heb geen natuurkunde in mijn vwo diploma... dus beetje gek dat ik dan nu ineens wel kan loten... ook maf dat bij jullie rekenen (8 had ik ) meetelt en bij mij niet...
future_vet schreef:Ze kijken naar je oorspronkelijke vwo diploma. Dus daar telt natuurkunde niet mee als je dat er nog bij haalt.
Over dat propedeuse ding ben ik het niet helemaal met je eens want zij moeten de hbo propedeuse halen + de verplichte vakken op vwo. Dat is waarschijnlijk zwaarder dan gewoon je vwo na 6 jaar.
nou ik heb nu dus vwo 6 jaar, 1 jaar hbo (p halen ) en tijdens mijn p halen natuurkunde als extra vak halen omdat ik dat niet heb en toch... zal ik dus nooit uit klasse D komen? ( door die #@#%@ frans ) maar stel ik was naar havo gegaan zoals ze allemaal wouden dan was ik nu dus in C gekomen. en het rotte dus als ze kijken naar je originele diploma zal ik ook nooit stijgen ( maar ik ga aanvraag tot nieuw diploma doen
kijken of dat werkt... )