Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Succes met leren!_Celess schreef:Hoi, mag ik mij ook hier melden?
Ik zit in 3 VWO, ik merk dat ik heel goed ben ik planningen maken, maar ik vind het lastig om mijn planningen ook echt waar te maken. Ik heb bijvoorbeeld volgende week woensdag een Frans repetitie maar daar was ik voor van plan al veel aan gedaan te hebben, maar het valt me nu wel weer tegen hoeveel ik er echt aan aan gedaan heb
ElineCath schop!!Succes met leren!
Planning voor vandaag:
- po afmaken
- leren voor Frans...
maar zo mag ik niet denken wil graag mijn Propedeuse in ontvangst nemen
Zitosh schreef:Ik meld me hier ook maar even.
Momenteel zit ik in het eerste jaar bedrijfsvertaler-tolk. Vorig jaar heb ik sociaal werk geprobeerd, maar dat was niet echt mijn ding. Dit jaar ook geen schitterend punten gehaald door gebrek aan inzet.
Hoe combineren jullie dat studeren met hobby's? Ik heb namelijk nog 2 paarden een een abonnement bij de fitness. Het fitnessen kan ik makkelijk weglaten en de paarden staan ook op volpension. Ik loop constant met een dilemma rond. Als ik wil studeren ben ik bang dat er geen tijd meer is voor mijn hobby's, én omgekeerd
. Voor de rest ook naar de hema geweest om de deskplanner te halen! Heb hem gehaald samen met leuke plakkertjes, daar kan ik er nooit genoeg van hebben

mijn god ik ben lui

ikke rotschop*
Ik wil ook weer naar de hema.. xD