Yontheke schreef:palousa_boy schreef:Ik heb ook vaak last van migraine, vroeger werkte ik daar ook gewoon mee.. Gewoon niet aan denken en doorgaan want gaat vanzelf wel over. En was vaak ook zo.
Tegenwoordig doe ik wel wat rustiger aan (heb ook geen werkgever meer) en doe het hoognodige zodat de beesten er uit komen en te eten hebben.
Als ik een migraine aanval heb, krijg ik niet eens mijn hoofd recht, kan ik geen licht of geluid uitstaan. Laat staan gaan werken
Ziek zijn kan iedereen een keer overkomen hoor. Wat voor een tirannen van bazen hebben jullie wel niet dat je je geen enkele keer ziek wil/durft/kan melden?
Tegenwoordig lukt het me ook niet meer om me er overheen te zetten, maar toen had ik op een of andere manier genoeg aan m'n hoofd om me er wel overheen te kunnen zetten, tel daar een stukje karakter bij op en dan komt het helemaal goed (of eigenlijk niet dus).
Gevolg is wel dat ik bij de eerste zonnestraal m'n zonnebril op moet zetten, anders lig ik binnen een half uur plat en kan ik niks meer..

Maar ik snap je punt. 

. Goede leer voor de volgende keer dus: ik ga echt niet thuisblijven voor de eerste beste snotneus, maar toch wat beter luisteren naar mijn lijf.....