Destination schreef:Hoe lang is de intro dan?
Intro in Nijmegen is van zondag 16 aug t/m 23 aug.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ach tijd vliegt! hoop dat intreeweek van uva even leuk is als vorig jaar
En dan weet ik nog niet eens of er nog inschrijfkosten zijn. Nu zit ik al onwijs in geldnood dus dat vond ik niet zo'n heel goed plan. Maar ik hoop dat het me wel lukt als ik alleen doordeweeks ga. kchristi schreef:Leuk, ik meld me ook.
Kchristi - Christi - 17 - dierwetenschappen Wageningen
Zag in het topic nog iemand die dierwetenschappen wil gaan doen! Leuk, volgens mij is het helemaal niet zo'n grote studie.
.
altijd goed lunch, goed ontbijt en lekker avond eten.. en alles er om heen van feesten en toegangen Gianti schreef:vind opzich niet zo duur.. ik was boor 6 dagen 130 kwijt.. maar wat je er allemaal voor terug kreegaltijd goed lunch, goed ontbijt en lekker avond eten.. en alles er om heen van feesten en toegangen
Nightingale schreef:Gianti schreef:vind opzich niet zo duur.. ik was boor 6 dagen 130 kwijt.. maar wat je er allemaal voor terug kreegaltijd goed lunch, goed ontbijt en lekker avond eten.. en alles er om heen van feesten en toegangen
Misschien niet duur voor wat je ervoor krijgt. Maar ik heb niet zomaar even 150 euro over nu
KyaraMyBest schreef:kchristi schreef:Leuk, ik meld me ook.
Kchristi - Christi - 17 - dierwetenschappen Wageningen
Zag in het topic nog iemand die dierwetenschappen wil gaan doen! Leuk, volgens mij is het helemaal niet zo'n grote studie.
Leuk nog iemand naar Wageningen! Ik ga dan wel geen dierwetenschappen doen, maar toch.
Ga jij naar de AID?
Jij ook? kchristi schreef:Yeah!
Ik ga zeker naar de AIDJij ook?
Ga je op kamers in Wageningen, of is het te reizen vanaf je woonplaats?
Nightingale schreef:Ik kreeg een brief van mijn 'mentorouders' en die zeiden dat ik moest rekenen op 150 euro voor de hele weekEn dan weet ik nog niet eens of er nog inschrijfkosten zijn. Nu zit ik al onwijs in geldnood dus dat vond ik niet zo'n heel goed plan. Maar ik hoop dat het me wel lukt als ik alleen doordeweeks ga.
Nightingale schreef:Ik kreeg een brief van mijn 'mentorouders' en die zeiden dat ik moest rekenen op 150 euro voor de hele weekEn dan weet ik nog niet eens of er nog inschrijfkosten zijn. Nu zit ik al onwijs in geldnood dus dat vond ik niet zo'n heel goed plan. Maar ik hoop dat het me wel lukt als ik alleen doordeweeks ga.
Kim_Evendi schreef:Nightingale schreef:Ik kreeg een brief van mijn 'mentorouders' en die zeiden dat ik moest rekenen op 150 euro voor de hele weekEn dan weet ik nog niet eens of er nog inschrijfkosten zijn. Nu zit ik al onwijs in geldnood dus dat vond ik niet zo'n heel goed plan. Maar ik hoop dat het me wel lukt als ik alleen doordeweeks ga.
Brief?![]()
Ik ben nog niet eens ingeloot xD
LoveBodin schreef:Wat zouden jullie trouwens in mijn geval doen? Ik heb intro in Enschede, die duurt iets van 8 of 9 dagen... Maar SAIL Amsterdam valt er midden in!
Dus ik ben aan 't twijfelen of ik dan maar een dagje zal skippen... Heb hier al 5 jaar op gewacht namelijk.
xChiva schreef:LoveBodin schreef:Wat zouden jullie trouwens in mijn geval doen? Ik heb intro in Enschede, die duurt iets van 8 of 9 dagen... Maar SAIL Amsterdam valt er midden in!
Dus ik ben aan 't twijfelen of ik dan maar een dagje zal skippen... Heb hier al 5 jaar op gewacht namelijk.
Dagje skippen voor SAIL zou ik doen idd, als je het netjes van te voren aangeeft
. Nu nog bedenken welke dag

dejoni schreef:Trouwens, voordat misschien gedacht wordt dat ik de openingspost niet bijhoud, die kan ik niet meer wijzigen
Had eerder al een moderator gevraagd het aan te passen, maar nu staat een zin dr 2x in en na wat onduidelijke communicatie heen en weer geef ik het op
Hebben jullie allemaal al een bevestiging gehad van je studieplek?