Niet over mensen die nog moeten beginnen, alleen de laatste alinea

Daar staat duidelijk dat er bijna 2000 minder moeten komen, dus ik denk dat het voor ons nog lang gaat duren...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vrees alleen dat ik nog even geduld moet hebben, helaas! Marlou_ schreef:Flowq heb je nog iets van je sollicitatie gehoord?
Ik hoorde van mijn vriend dat er binnenkort we vacatures komen voor politie taken bij de marechaussee.
Ik weet wel dat je dan eerst een basis opleiding krijgt waarbij je ook op bivak gaat. Dat lijkt me niet handig vanwege hond, paard, huis ect

Marlou_ schreef:Haha kitlover daar moest ik ook al aan denken
Plovesb mag ik zo brutaal zijn te vragen hoe je aan "het privélege" komt om op de academie te oefenen?
Ik heb de sportwear ook al eens gedaan maar nu weet ik wel hoe ik me kan voorbereiden. Wel weet ik dat de sporttesten gaan veranderen.
Een goede vriendin is hoofdagent kon het via haar regelen. Moet zeggen dat ik er wel ontzettend blij mee ben, de eerste keer tijdens het oefenen had ik hem niet gehaald (2 sec). Ik krijg op elk onderdeel nu begeleiding en hele goede tips, waardoor ik hem afgelopen vrijdag in 3:27 had gehaald.