Nalonyda schreef:purny, 6 half contracten of 3 jaar contracten. Na 3 jaar moet je een vast contract krijgen
Zoveel... Ik dacht serieus 3 halfjaar contracten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Volgende week hetzelfde. Ik ga denk ik maar even om de tafel met mijn leidinggevende
xJikke schreef:Hoihoi, ik meld mij ook! Morgen ga ik mijn sollicitatieformulier inleveren bij de Jumbo. Alleen ze zoeken mensen voor de kassa en voor de verslijn (brood/kaas/vlees). Wat doe je precies bij de verslijn, want dat is mij niet helemaal duidelijk. Kassa heb ik al eens eerder gedaan en vind ik wel prima, maar kan mij wel voorstellen dat de verslijn meer afwisseling biedt. Het gaat om de zaterdag en een avond doordeweeks.

Met de nieuwe winkel zijn de meeste klanten onwijs blij
Dan is het leuk werken als je telkens van klanten enthousiast te horen krijgt hoe mooi het geworden is en hoe groot enzo xD Alleen zijn er dan wel klanten die om kleine dingetjes gaan zeuren, maargoed dat blijf je houden. Tis al hele verbetering.
Dat kan ik echt niet uitstaan... Ze hebben niet voor niets die regeling... moeten ze maar meer boodschappen halen hoor... één klant ging toen ze het niet kreeg, naar de servicebalie en kwam toen terug met dat ze van degene achter de servicebalie wel een appeltaart mag, dat ze dus toch haar zin had gekregen -.- Nja toen zei k ook maar van: oke, nou geniet ervan! xJikke schreef:Hoihoi, ik meld mij ook! Morgen ga ik mijn sollicitatieformulier inleveren bij de Jumbo. Alleen ze zoeken mensen voor de kassa en voor de verslijn (brood/kaas/vlees). Wat doe je precies bij de verslijn, want dat is mij niet helemaal duidelijk. Kassa heb ik al eens eerder gedaan en vind ik wel prima, maar kan mij wel voorstellen dat de verslijn meer afwisseling biedt. Het gaat om de zaterdag en een avond doordeweeks.
xJikke schreef:ik heb hier ervaring mee. Brood begint bij ons altijd om 6 uur vaak werk je dan tot 12-15 uur ligt aan het aantal uur. Qua schoonmaak tot half 11 is mogelijk. Stel het is een onwijs drukke avond waarbij je pas om 8 uur klaar bent met uitzetten, nog alles moet schoonmaken en de derving en de afdeling op orde maken kan het half 11 wordenDank jullie wel! Daar kan ik zeker wat mee!
Ik vind het moeilijk om in te schatten of ik verslijn echf leuk zal vinden (al zal je dat altijd wel hebben), maar het klinkt erg afwisselend!
Een vriendin (ander filliaal) werkte ook bij de broodafdeling en zei dat ze soms om 5 uur al bij de Jumbo moest staan en tot 11 uur s' avonds moet schoonmaken. Hebben jullie dezelfde ervaringen?
Eerst maar eens hopen op een solliciatiegesprek.

De ene winkel sluit om 8 uur, de ander om 9 of 10 uur.