Mandarijntjes en fruit op het werk...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 13:36

[***] schreef:
Wat een puber betreft ben ik het helemaal met je eens.

Mijn ervaring met het vertellen aan mensen dat ze niet prettig ruiken o.i.d. is dat het vaak toch wel erg heftig over komt. Mensen schamen zich.

Heeeel iets anders.
Jaren geleden stapte ik uit een overvolle bus. Ik zag een aantal mensen elkaar aanstoten en naar een meisje voor zich wijzen. Ik zag dat het betreffende meisje een broek aan had die precies over de naad gescheurd was, ze droeg daaronder een string. Dus ik heb het meisje aangetikt en gezegd dat haar broek was gescheurd. Meisje was heel erg blij :P

Zelf stink ik wel eens uit mijn mond. Meld m'n moeder... Het is inderdaad iets waar je heel onzeker van kan worden... Reden dat als ik het te horen krijg van mensen (gelukkig bijna nooit) ik meteen zeg dat ik dat heel erg vervelend vind en dat ik ga zorgen dat de geur weg gaat. En dat als het weer gebeurt, ze het vooral weer moeten zeggen!!

Mannen zijn nu eenmaal een beetje minder handig met dat soort dingen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 15:10

Janine1990 schreef:
Mannen zijn nu eenmaal een beetje minder handig met dat soort dingen

:j :j :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:15

ik zie liever iemand een mandarijn eten, dan elke dag een vette hap of ongezonde snack.
Ik bedoel, ik eet zelf graag knoflook door mijn eten, en dat ruik je de volgende dag ook. Het kan echt niet zo zijn dat er iemand bestaat waar je nooit wat etensluchtjes of stinkende etenswaren van ruikt:P

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:28

Een collega van me begint `s ochtends al op 9 uur met cup a soup.
Kan t spul ook niet meer ruiken, maar zou t niet durven om er over te zeuren.