ruitje schreef:Jij leest mijn posts echt zo anders dan ik ze bedoel, ik begrijp echt niks van zo'n reactie.
Vind het eigenlijk zelfs kwetsend, net alsof ik verwaand ben? Jij heb geen idee van mijn situatie, jeugd en waar mijn ouders geld voor hadden vroeger....
Ik denk persoonlijk dat dat meisje wat op een manege rijd net zoveel kans maakt ja, mijn moeder was dat meisje, op Bokt zitten meer succesvolle mensen die ooit dat meisje waren....
En dat zit 'm echt in hoe graag je iets wil en hoe goed je iets kan.
Want laten we eerlijk zijn, in elke beroepsgroep is er maar een bepaald percentage wat de top haalt. Als je de kappersopleiding doet word je ook kapper en niet de eigenaar van een zaak,het leven is hard, niet alleen in de paarden...
En jij neemt het te persoonlijk op en denkt dat ik alleen naar jou kijk hier. Het lijkt me niet meer dan logisch dan dat diegene die op een stal/boerderij is opgegroeid met paarden om haar heen, net even een streepje voor heeft op degene die dat niet hebben gehad. Hoe je daar verder mee om wilt gaan, is aan diegene zelf. Voor ieder succes moet je hard werken maar als je de connectie's en paarden al hebt, is dat zeer handig als je een carrière in de sport ambieert. En nee, ik heb het nu niet over jou.
Behoorlijk wat mensen die in de top rijden, hebben al heel wat meegekregen m.b.t. de paarden vanuit huis uit. Heb ik ooit gezegd dat daar iets mis mee is? Volgens mij heb ik expliciet gezegd dat dat niet zo is.
En ben je in dit topic ooit verwaand genoemd dan? Ga een mens geen woorden in de mond leggen.