Duimen dus. Ik ga volgende week contact op nemen met iemand die over banen en opleidingsbanen in de GGZ gaat en dan hoop ik dat ik daar in opleiding kan in de GGZ verpleging/verzorging of wat daar ook op lijkt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En alles net zo interessant. Ik baal ervan dat ik al t hele weekend ziek ben want daardoor kan ik veel minder aan huiswerk doen dan dat ik van plan was. Ziek zijn zal ook wel komen door de drukte en spanning van de eerste week.
Sunneva schreef:Lisanne, we hebben nu van D.ennis S.cutter, hij is een beetje een chaoot maar ik kan er wel tegen. Vind het vak ook leuk maar nog niet super omdat het nu vooral nog herhaling was van middelbare school biologie en methoden, hierna wordt het beter vgm![]()
Sanne, ik ben Eline en ik weet idd niet meer wie je bent haha :p
. Dat is 3 jaar bachelor, en 1 jaar (of evt 2, in geval van onderzoekskant) master.Joolien schreef:Het lijkt me niet echt zinvol als ik met een 6jes rapport naar de uni ga.
) Wat telt dan zwaarder? Denk dat het vooral over het kunnen toepassen gaat, en dat leer je maar in beperkte mate op de uni. Uni is toch vooral stampen en inzicht hebben in hoe de toetsen werken 
RoodZonnetje schreef:Joolien schreef:Het lijkt me niet echt zinvol als ik met een 6jes rapport naar de uni ga.
Ik weet niet of ik dat volledig met je eens ben. Voor mijn praktijkvakken haalde ik ruime achten, voor veel theorievakken hing ik ergens rond de 7 (statistiek uitgezonderd) Wat telt dan zwaarder? Denk dat het vooral over het kunnen toepassen gaat, en dat leer je maar in beperkte mate op de uni. Uni is toch vooral stampen en inzicht hebben in hoe de toetsen werken
Denk dat je je veel meer moet focussen op jou als persoon, ben jij als persoon geschikt voor dit vakgebied en kun je dat verder ontwikkelen? Feiten uit het hoofd leren kan iedereen, persoonlijkheid/social skills etc. kun je veel lastiger aanleren