Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nja en doe dit jaar havo 4 over
maar daar gaan we gewoon voor natuurlijk! Ben trouwens Mariska, 16 jaar en over 2 maandjes 17.
ik ga n&g doen, met filosofie, wiskunde a en aardrijkskunde. Had enorm graag spaans willen doen, maar helaas heeft de school waarop ik zit dat niet, dus binnenkort start ik met een thuiscursus spaans! Ik wil hierna voor forensisch analoog leren, maar stiekem hoop ik nog steeds dat ik ooit kan werken voor de tv of radio. Zoiets als nieuwslezer, actrice of presentatrice lijkt mij geweldig! mariska_YeDo schreef:Ik meld mij hier ook! Ik heb 2 jaar over 3 havo gedaan helaas, dus ben gedwongen dit jaar over te gaan.maar daar gaan we gewoon voor natuurlijk! Ben trouwens Mariska, 16 jaar en over 2 maandjes 17.
ik ga n&g doen, met filosofie, wiskunde a en aardrijkskunde. Had enorm graag spaans willen doen, maar helaas heeft de school waarop ik zit dat niet, dus binnenkort start ik met een thuiscursus spaans! Ik wil hierna voor forensisch analoog leren, maar stiekem hoop ik nog steeds dat ik ooit kan werken voor de tv of radio. Zoiets als nieuwslezer, actrice of presentatrice lijkt mij geweldig!
Iloveshets07 schreef:mariska_YeDo schreef:Ik meld mij hier ook! Ik heb 2 jaar over 3 havo gedaan helaas, dus ben gedwongen dit jaar over te gaan.maar daar gaan we gewoon voor natuurlijk! Ben trouwens Mariska, 16 jaar en over 2 maandjes 17.
ik ga n&g doen, met filosofie, wiskunde a en aardrijkskunde. Had enorm graag spaans willen doen, maar helaas heeft de school waarop ik zit dat niet, dus binnenkort start ik met een thuiscursus spaans! Ik wil hierna voor forensisch analoog leren, maar stiekem hoop ik nog steeds dat ik ooit kan werken voor de tv of radio. Zoiets als nieuwslezer, actrice of presentatrice lijkt mij geweldig!
Heeei Mariska ! Jij hier ook!
TanjaxBas schreef:Ik heb geen talen volgend jaar, naja geen frans duits spaans ofzo, mag dat laten vallen omdat ik dyslectisch ben.
Verder heb ik een hekel aan geschiedenis, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben
En leuk een whatsapp groep!