VWO 3 - 2014/2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: VWO 3 - 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:33

Mag ik me hier ook even melden? :D Heb nog niet teruggelezen, sorry :o
Ik ga dan wel geen 3 VWO doen, maar 3 GYM. Er zit wel degelijk verschil in, maar ik denk niet zo groot dat ik daarvoor naar een ander topic moet. Toch? :+

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:02

Ik vind het goed hoor :D voor zover ik weet zijn er ook geen aparte gymnasium topics ;) :P

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:38

Ik ook, ik doe ook gym

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 17:11

Ik vind het ook goed hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 17:22

Haha precies, en om daar nu zelf een andere voor aan te maken... :P
Welke methodes gebruiken jullie Kimmie?

Gezellig. :D

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:08

Hallo! Hier nog iemand die naar 3 gymnasium gaat, mag ik mij ook melden? :D

Edit: Zie dat hier heel veel van gymnasium zitten, misschien toch maar een eigen topic, haha?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:05

Pacific schreef:

Edit: Zie dat hier heel veel van gymnasium zitten, misschien toch maar een eigen topic, haha?

Veel? :+ Volgens mij nu pas 3 haha, of niet?
Maar volgens mij gaat het hier nu niet heel hard, of heb ik dat mis? Anders kunnen we inderdaad wel een ander topic maken. :j

Weet niet of ik dat gemist heb, maar wie combineert school allemaal met paarden?

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:09

Ik ga 3 atheneum doen, maar dat komt omdat ik in de 1e mavo heb gedaan, en dit jaar havo/vwo. Ik had dan twee jaar latijn en een jaar grieks, in één zomer moeten doen.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:11

Deetjeeuh schreef:
Pacific schreef:

Veel? :+ Volgens mij nu pas 3 haha, of niet?
Maar volgens mij gaat het hier nu niet heel hard, of heb ik dat mis? Anders kunnen we inderdaad wel een ander topic maken. :j

Weet niet of ik dat gemist heb, maar wie combineert school allemaal met paarden?

Oh haha _O-. Nee ik zag op de laatste pagina al 3 staan, heb de rest van het topic niet bekeken. Maar als we zo zeldzaam zijn heeft het niet veel nut natuurlijk, haha.

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:16

Hii! Past er nog GYM bij? :+
Nog maar even en dan moeten wij hier in het noorden van het land alweer naar school.. :(
Edit;
Deetjeeuh: Ja!
Ik rijd nu een jaartje een jonge pony van iemand anders in de M2 en we hebben mei 2014 een nieuwe pony gekocht, toen nog helemaal groen en nu alweer zadelmak. :o Dressuurmutsje, haha. Maar zonder hulp van moeders (auto naar school etc.) om tijd/energie te besparen was het echt niet te doen. :Y)
Pony's hebben we jammer genoeg niet aan huis
Laatst bijgewerkt door RoosMarije op 06-08-14 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:17

Ik heb m'n eerste 2 jaar ook Latijn erbij gedaan, maar ga daar nu mee stoppen :+

Deetjeeuh ik zit wel nog steeds op paardrijden, maar heb helaas geen tijd voor een lease/verzorg/bijrijd/eigen paard :P helaas.. Hopelijk ooit nog na school

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:22

Wordt steeds gezelliger hier :D

Wij moeten ook alweer bijna naar school.. Nog 3 weekjes vrij. :Y) Allemaal ver weg jullie!

Kimara, daar ben ik dus ook bang voor helaas. Met heel veel plannen hoop ik dat het gaat lukken! Maar ik heb al één uur reistijd retour en daar nog 2 paarden uitgebreid te verzorgen.. Hmpf. Naja, ik ga mijn best doen :P

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:24

RoosMarije schreef:
Hii! Past er nog GYM bij? :+
Nog maar even en dan moeten wij hier in het noorden van het land alweer naar school.. :(

Kijk, daar is er weer 1 :p. Ja hier ook, woon ook in het noorden :j.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:25

Deetjeeuh schreef:
Wordt steeds gezelliger hier :D

Wij moeten ook alweer bijna naar school.. Nog 3 weekjes vrij. :Y) Allemaal ver weg jullie!

Kimara, daar ben ik dus ook bang voor helaas. Met heel veel plannen hoop ik dat het gaat lukken! Maar ik heb al één uur reistijd retour en daar nog 2 paarden uitgebreid te verzorgen.. Hmpf. Naja, ik ga mijn best doen :P

Joh, moet lukken! Ik heb mijn eigen pony naast school en twee bijbaantjes. En mijn school is ook nog eens twee uur reizen per dag. Als je het wilt en goed kunt plannen is het, vind ik, over het algemeen geen probleem hoor!

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:26

Deetjeeuh schreef:

Veel succes alvast! +:)+ :P

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:27

Mag ik me ook melden ? O:)

Dit jaar 3 gym gaan doen, ookal wil ik vwo :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:28

Pacific, klinkt dan toch weer erg bemoedigend :D Vanaf school naar paarden is zeker een uur fietsen. Eer de tijd dat ik daar dus ben zal het wel vaak half 5/5 uur zijn. (Al heb ik soms dagen dat ik uberhaupt pas 5 uur thuis ben, maar dan moet ik maar gewoon niet naar de paarden gaan xD). Probleem alleen dat wij heel veel huiswerk krijgen, vooral om thuis te doen :P

Maja, plannen kan ik wel. Me eraan houden moet dan wel, dus dat is een goede motivatie! :') Laten we hopen dat het lukt. Zie het wel positief in :D Heb gelukkig ook hele flexibele eigenaren. :j

Haha dankje Kimara!

Cealumm, waarom ga je dan gym doen? :+

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:28

Deetjeeuh schreef:
Pacific, klinkt dan toch weer erg bemoedigend :D Vanaf school naar paarden is zeker een uur fietsen. Eer de tijd dat ik daar dus ben zal het wel vaak half 5/5 uur zijn. (Al heb ik soms dagen dat ik uberhaupt pas 5 uur thuis ben, maar dan moet ik maar gewoon niet naar de paarden gaan xD). Probleem alleen dat wij heel veel huiswerk krijgen, vooral om thuis te doen :P

Maja, plannen kan ik wel. Me eraan houden moet dan wel, dus dat is een goede motivatie! :') Laten we hopen dat het lukt. Zie het wel positief in :D Heb gelukkig ook hele flexibele eigenaren. :j

Haha dankje Kimara!

Cealumm, waarom ga je dan gym doen? :+

Verplicht haha, ik kan het makkelijk. Maar ik ben lui :')
Laatst bijgewerkt door Bakvis op 06-08-14 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:29

Tuurlijk :D

Waarom kan je dan niet gwn vwo doen ipv gym?

Edit: laat maar, jullie waren te snel :+

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:31

Het komt ook deels doordat de helft van de klas na een half jaar in de tweede al vwo wou gaan doen, dat mentor en klassieke lerares hebben gezegd dat er zulke geweldige voordelen aan het gym zaten, dat je eerder werd aangenomen beter andere talen kon leren en sommige opleidingen alleen met gym kon doen.. Maar waarschijnlijk ga ik de vierde niet halen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:32

Het makkelijk kunnen, pfoe, ik ben jaloers. :') Stond aan het einde voor grieks een 3,9 gemiddeld. Gelukkig nog binnen, even denken, anderhalve maand (?) op kunnen halen naar een 6. :D Was wel heel trots op mezelf toen. Bijles genomen. Na de eerste bijles alleen maar 8en gehaald. HAd er pas een gehad! Toch moet ik er nog heel erg goed voor blijven leren etc. want makkelijk gaat me het niet af.

Latijn daarintegen gelukkig wel! Al ben ik daar soms iets té makkelijk in en maak ik slordigheidsfouten. Ben nog best lang voor later, als je dit allemaal moet onthouden. :+ Het is zo veel.

Caelumm, ah, dat hebben ze hier ook gezegd ja. Ook mijn keuzes! Het helpt, vooral latijn, zeker bij heel veel andere talen! Ai, maar komt wel goed! Eind 3e mag je een van de twee vakken laten vallen. Iemand al idee wat het wordt? Ik dacht eerst altijd latijn, was plezier in grieks kwijt, maar met al die 8en. Tja. :+

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:34

Caelumm
Oh, da's een lekker voor uit zicht...
Geen weg meer terug?

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:36

Mij wordt altijd aangeraden straks voor Latijn te kiezen, maar Grieks is easyyy! Misschien verandert dat in klas 3, wie weet :=. Slordigheden met Latijn, dat is herkenbaar :+

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:41

Gaat opeens snel dit topic :D

Ikzelf doe gewoon VWO maar met Latijn erbij, dus geen gymnasium maar VWO met een extra vak. Ik weet het nut er eigenlijk ook niet echt van, maar goed het is mooi meegenomen later en ik vind het niet zo heel moeilijk. Oh, en in de vierde staat er als excursie "Rome" op het programma :Y)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:42

Ja, wij gaan ook naar Rome! Maar ik kijk er flink tegen op... ik heb een hekel aan grote steden, op vakantie gaan, etc.