Ik ga dan wel geen 3 VWO doen, maar 3 GYM. Er zit wel degelijk verschil in, maar ik denk niet zo groot dat ik daarvoor naar een ander topic moet. Toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pacific schreef:Hallo! Hier nog iemand die naar 3 gymnasium gaat, mag ik mij ook melden?
Edit: Zie dat hier heel veel van gymnasium zitten, misschien toch maar een eigen topic, haha?
Deetjeeuh schreef:Pacific schreef:Hallo! Hier nog iemand die naar 3 gymnasium gaat, mag ik mij ook melden?
Edit: Zie dat hier heel veel van gymnasium zitten, misschien toch maar een eigen topic, haha?
Veel?Volgens mij nu pas 3 haha, of niet?
Maar volgens mij gaat het hier nu niet heel hard, of heb ik dat mis? Anders kunnen we inderdaad wel een ander topic maken.
Weet niet of ik dat gemist heb, maar wie combineert school allemaal met paarden?
Deetjeeuh schreef:Wordt steeds gezelliger hier
Wij moeten ook alweer bijna naar school.. Nog 3 weekjes vrij.Allemaal ver weg jullie!
Kimara, daar ben ik dus ook bang voor helaas. Met heel veel plannen hoop ik dat het gaat lukken! Maar ik heb al één uur reistijd retour en daar nog 2 paarden uitgebreid te verzorgen.. Hmpf. Naja, ik ga mijn best doen
Deetjeeuh schreef:Pacific, klinkt dan toch weer erg bemoedigendVanaf school naar paarden is zeker een uur fietsen. Eer de tijd dat ik daar dus ben zal het wel vaak half 5/5 uur zijn. (Al heb ik soms dagen dat ik uberhaupt pas 5 uur thuis ben, maar dan moet ik maar gewoon niet naar de paarden gaan xD). Probleem alleen dat wij heel veel huiswerk krijgen, vooral om thuis te doen
Maja, plannen kan ik wel. Me eraan houden moet dan wel, dus dat is een goede motivatie!Laten we hopen dat het lukt. Zie het wel positief in
Heb gelukkig ook hele flexibele eigenaren.
Haha dankje Kimara!
Cealumm, waarom ga je dan gym doen?