Nog 4 van de 9 toetsen te gaan maandag en dinsdag en dan lekker boeken inleveren en nog anderhalve week met vrije dagen, sportdag en projectdag en dan eindelijk vakantie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tinkergekj schreef:Hele dag bij de paarden geweest en net klaar met Oost-Indische inkt. Vanavond ook nog even aan wiskunde. Maandag is de laatste repetitie, en dan dinsdag nog school en boeken inleveren, woensdag sportdag, donderdag schoolfeest, en vrijdag klassenfeest. Zaterdag ofcourse weer paarden
Ik kom helaas maar 1 x per week bij de paarden. Op zaterdag, de zondag gebruik ik om te leren en op woensdag zit ik lang op school
Ik wil graag op woensdag en vrijdag kort. Vroeg weekend en een extra paardenmomentje
Merula123 schreef:Tinkergekj schreef:Hele dag bij de paarden geweest en net klaar met Oost-Indische inkt. Vanavond ook nog even aan wiskunde. Maandag is de laatste repetitie, en dan dinsdag nog school en boeken inleveren, woensdag sportdag, donderdag schoolfeest, en vrijdag klassenfeest. Zaterdag ofcourse weer paarden
Ik kom helaas maar 1 x per week bij de paarden. Op zaterdag, de zondag gebruik ik om te leren en op woensdag zit ik lang op school
Ik wil graag op woensdag en vrijdag kort. Vroeg weekend en een extra paardenmomentje
Heb je nog geen vakantie??
)

dus 2 km voor noppes 

anders moet ik bijna een uur lang 20 km fietsen, nou dat dacht ik niet
doe mij maar bussie :p