Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Happie schreef:Gewoon lekker gaan kennismaken je niet te veel aantrekken van alle verhalen want niet elke mac is hetzelfde en niet elk verhaal is uit eerste hand.
Maar zelfs heb ik ook gezegd dat de Plus of C1000 ook per filiaal verschild, dat is toch bij elke grote winkelketen zo? 
upendo schreef:Ik doe helemaal niks, ik ben je gezever om je gelijk te halen gewoon beu.
Als jij denkt dat ik mezelf beter vind dan anderen heb je het toch verkeerd, dan was ik niet bij de mac gaan werken als ik jou mag geloven.

Heimdallr schreef:upendo schreef:Ik doe helemaal niks, ik ben je gezever om je gelijk te halen gewoon beu.
Als jij denkt dat ik mezelf beter vind dan anderen heb je het toch verkeerd, dan was ik niet bij de mac gaan werken als ik jou mag geloven.
Ik heb nooit gezegd dat bij de Mac werken slecht is of wat dan ook. Ik weet niet waar je die wilde ideeën vandaan haalt.
Nogmaals, ik heb gezegd dat mijn vriendin er is weggegaan. En dat ik er zelf niet wil werken, mag dat niet? Ik wil zo ook niet in de Gamma werken. Ik heb zelf in de kas gewerkt, tomaten geplukt. Nou dan zit je dus tussen de Polen. Ik heb nooit gezegd dat als je bij de Mac werkt je minder bent dan een ander.
Heimdallr schreef:Ik vind persoonlijk werken bij de MacDonalds een beetje neerbuigend. Maarja, dat is mijn mening.
Heimdallr schreef:Over het algemeen staat de Mac niet hoog op de kaart qua werknemersvriendlijk of weet ik het wat..
Heimdallr schreef:Ik heb nooit gezegd dat bij de Mac werken slecht is of wat dan ook. Ik weet niet waar je die wilde ideeën vandaan haalt.
Nogmaals, ik heb gezegd dat mijn vriendin er is weggegaan. En dat ik er zelf niet wil werken, mag dat niet? Ik wil zo ook niet in de Gamma werken. Ik heb zelf in de kas gewerkt, tomaten geplukt. Nou dan zit je dus tussen de Polen. Ik heb nooit gezegd dat als je bij de Mac werkt je minder bent dan een ander.
Ik kom zelf uit Azië, en deze opmerking vind ik dus Not Done.. Altijd maar denken dat kinderen in Azië het slecht hebben. Allemaal vooroordelen.
Ik denk dat menig mens zelf ook bij de Primark komt, dat is een en al kinderarbeid.
Interpreteren is moeilijk voor sommigen
Celiien schreef:Heimdallr schreef:Ik heb nooit gezegd dat bij de Mac werken slecht is of wat dan ook. Ik weet niet waar je die wilde ideeën vandaan haalt.
Ik kom zelf uit Azië, en deze opmerking vind ik dus Not Done.. Altijd maar denken dat kinderen in Azië het slecht hebben. Allemaal vooroordelen.
Ik denk dat menig mens zelf ook bij de Primark komt, dat is een en al kinderarbeid.
Volgens mij snap je het helemaal niet (ik ben zelf ook indo dus weet niet?). Ik zeg alleen maar dat kinderen in azië (ja, dat is veel zo, en als je dat ontkent dan snap je het volgens mij niet) veelal jouw kleding maakt. en of ze dan goed of slecht betaald worden achja, dat ligt weer aan het merk e.d. wat je draagt. Maar die doen dus ook niet neerbuigend werk ofwel? waar zeg ik in godsnaam dat álle kinderen in azië het slecht hebbenInterpreteren is moeilijk voor sommigen

. Gelukkig is het allemaal niet zo ver gekomen voor mij
.
.Heimdallr schreef:Celiien schreef:
Volgens mij snap je het helemaal niet (ik ben zelf ook indo dus weet niet?). Ik zeg alleen maar dat kinderen in azië (ja, dat is veel zo, en als je dat ontkent dan snap je het volgens mij niet) veelal jouw kleding maakt. en of ze dan goed of slecht betaald worden achja, dat ligt weer aan het merk e.d. wat je draagt. Maar die doen dus ook niet neerbuigend werk ofwel? waar zeg ik in godsnaam dat álle kinderen in azië het slecht hebbenInterpreteren is moeilijk voor sommigen
Sarcasme wordt hier ook al niet gewaardeerd. Ik snap het wel. Maar het gaat om de Mac, niet over Rituals over over kinderen in welk deel van de wereld dan ook.
En nu hou ik er maar over op, voordat er nog meer mensen mij belachelijk gaan maken.
Happie schreef:Wat mij trouwens wel opvalt is dat er ook mensen hun mening geven die er werken negatief. Persoonlijk zou ik hier zelf erg mee oppassen het is immers wel je werkgever.