Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sammie schreef:Ik kom er regelmatig en hoewel het cultureel imo een stuk vriendelijker er aan toegaat zou ik er nooit willen wonen
Maar leuk dat je gaat en dat je al relatief zo snel werk en woonruimte hebt

oef, wat een eind!
ik blijf meelezen met je avontuur!
Cayenne schreef:Ben toch wel benieuwd waarom Sammie er nooit zou willen wonen en de Zeeuwse kleigrond beter bevalt![]()

Mooi hoor, en heerlijk, die tuin en zo'n mooie omgeving! Heb je je buren al leren kennen of heb ik daar overheen gelezen?
en daarmee dus ook mijn buurman. Van de week heb ik een aantal mensen gesproken, zijn allemaal erg aardig en hebben het goed naar hun zin.
). Suzanne F. schreef:Jeetje dit lees ik nu pas! Ben even geschrokken hoor. Als ik bijgekomen ben post ik wat nuttigs.

Suzanne F. schreef:*Haalt adem*
Ja ben inmiddels wat bijgekomen.
Wat een stap! Hoe ben je daar zo bij gekomen? Wil je daar ook echt blijven? Voor altijd? Je hebt niemand meegenomen toch? Voel je je niet alleen? Ik zou dat echt niet kunnen denk ik, ik ben daar echt een ei in. Tenzij ik iemand mee had die me na stond.
Ben inderdaad net als BA wel benieuwd naar je collega's op het werk. Of je grappige dingen meemaakt enzo. In elke taal heb je bepaalde uitdrukkingen die je als buitenstaander soms niet begrijpt. En in Engeland hebben ze ook andere gewoontes natuurlijk zoals de thee met melk en de marmelade.
Maar dat wist ik natuurlijk al, omdat ik al eerder in Engeland heb gewoond. Echt 'nieuw' is het dus niet voor mij. Het accent is hier wel weer anders dan waar ik eerder woonde, iets minder 'posh'. Verder ruikt het regelmatig naar wiet
Amsterdam is er niks bij, zou ik zeggen. Tuurlijk wordt wiet in Londen/omgeving ook gerookt, maar daar gebeurt het discreter. Die discretie is hier helemaal niet!
Ik heb haar vervolgens een lift gegeven aangezien ze niet heel ver bij mij vandaan woont. Zaterdag is WK voetbal; Italie - Engeland, dus dat is een gewaagde wedstrijd vrees ik
Ben benieuwd naar de sfeer op maandag op kantoor! Door een Italiaanse collega en haar Franse vriend (om het makkelijk te houden...) ben ik uitgenodigd zaterdag de wedstrijd te komen kijken. Ik heb helemaal NIKS met voetbal, maar voor de gezelligheid ga ik gewoon! Afgelopen weekend waren mijn ouders hier en toen zijn mijn collega's ook mee geweest wandelen, superleuk