merkte ook weinig verschil met de mensen die niet bij de intro waren geweest.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb er helemaal zin in
Heb ook wel een soort van introductiedag met aan het eind van de dag een feest. Maar meedoen aan een Nederlandse introductieweek lijkt me ook wel heel erg leuk!
Lauraennala schreef:Tja, dat is toch wel het minpunt van de universiteit. Het gebrek aan vakanties
Het enige wat ik zou willen is een collegevrije week voor de tentamenweken halverwege het semester, dat zou een hoop stress schelen, maar vakanties hoeven van mij echt niet.
Lioony schreef:Ik mis dat ook echt niet! Je hebt nu veel minder contacturen en een lang weekend komt dan ook best vaak voor.
Caaroo schreef:Mijn dispuut is een onafhankelijk dispuut, het is min of meer verbonden aan de opleiding Klassieke Talen.Summerly, bij welke vereniging zit je?
Ik ging met véél twijfels de EL CID in, vond het maar gedoe... Maar ik heb zo'n onwijs leuke week gehad! Ben blij dat ik toch gegaan ben. Ik heb me niet ingeschreven bij een vereniging, omdat ik het met alleen studie, paard en gezondheid al erg moeilijk ga krijgen, vrees ik... Hou het wel in gedachten voor volgend jaar, net als een kamer. Woon nu op ca. een uur reizen van Leiden.
Ik ben vorige week wel lid geworden bij Prometheus, na drie maanden promopraatjes van een huisgenootje, haha. Ben benieuwd. 
En bij sommige verenigingen zelfs het hele jaar door. Fijn dat je de El Cid toch leuk gevonden hebt!